сряда, 4 януари 2012 г.

Последната за 2011

Днес ми се наложи да направя последната коледна картичка за 2011. С една близка приятелка не сме се виждали от много време и днес ще го направим. Не че нямам хиляда останали нераздадени, но реших за нея да направя специално една, хем да я включа почти в края на предизвикателство 98 на Картичкофуриите. Размерите са 7/9 см, използвах една салфетка, която мъжът ми ми подари за Коледа и не бях употребила в нито една картичка. Използвах и плочките за релеф(пак подарък ми от него) и камъчета от последна поръчка.

Стига толкова коледни картички за този сезон. след 10-11 месеца пак:)


2 коментара:

  1. Точно така си представям последната! Гледам ги и си мисля, че и аз бих отдъхвала така, ако съм успяла да подаря толкова много! Ето това си пожелавам за следващата Коледа - да съм така спокойна и добра! Щастлива Нова година ти желая! И успех в лова на образи! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за пожеланията, дано да е щастлива за всички новата година. И нека всички са по-добри, по-спокойни и да се радват на живота като Дядо Коледа, Елена Рудолф и ...мен:)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com