понеделник, 1 юли 2013 г.

За животните с любов!

  Здравейте, творящи феички.
  Честит първи юли на всички! Нека слънцето грее по-често в сърцата и по лицата ни, а не само на празници и специални дни. Направете всеки ден специален за вас и хората, които обичате. Аз се опитвам да стоплям с добри думи и усмивка всички около мен всеки ден. Дали успявам е отделен въпрос.
  Наближава рождения ден на нашето малко пораснало момче - след 9 дни става на цели пет! Уж започнах с подготовката отдалече, а с нищо не съм готова. Не, че се учудвам от себе си, но все се надявам, че някоя година ще се организирам по навреме. Не би! Поне списък на нещата, които имам да правя си изготвих и сега го следвам :).
  За хората, които ме познават ( или които ме четат :) ) е известно, че Пепи ОБОЖАВА животните! Играе с тях, мисли само за тях, говори, сънува...всичко! Темата за второто ми предизвикателство в ТокБобок е именно за животните -  с любов. Картичката, която подготвих за вдъхновение е именно за неговия рожден ден. Знам, че като я види (макар да не е много момчешка), ще ахне от многото видове твари по нея. Все ме кара да му направя картичка с много животни, а аз все не стигам...нали знаете, децата на обущаря ходят боси - нито картички им правя, нито кукла си имат, нито дрънкалка или нещо друго, правено от мен. Бях запланувала една кукла за рождения му ден, ама май няма да ми стигне времето...
  Ще се радвам да видя вашите проекти по темата. Подготвила съм две награди, които се надявам да ви харесат. Надникнете в блога и ги вижте :)

 Рамката на картинката се получи малко като възглавничка, на която са легнали, поне на мен на такова ми заприлича :). Реших да не слагам умишлено друга украса, за да не скривам повече животните от фона.
Challenges:
http://simonsaysstampandshow.blogspot.com/2013/07/challenge-anything-goes_1.html,
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/06/simon-says-anything-goes.html,
http://cardcrafterscircle.blogspot.com/2013/06/challenge-81-happy-birthday.html

4 коментара:

  1. Тони, прекрасна картичка! Един цял Зоопарк на едно място да приветства вашето пораснало момченце :)

    ОтговорИзтриване
  2. Еха, чудна, чудна картичка :) Аз като един огромен почитател на животните, няма как да не я оценя с 6+ :)

    ОтговорИзтриване
  3. Sweet image and so cute! Adorable card. Glad you joined us at Simon Says Stamp and Show.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com