сряда, 10 юли 2013 г.

Честит рожден ден, Пепи!

Днес малкото ни момче стана на 5!!! Допреди малко празнувахме с весела компания на двора пред блока и докато Дидо къпе децата използвам да ви покажа какво направих за тортата на Пепи. Нали ни е животнолюб, ама от неспасяемите, трябваше да му спретна нещо. И понеже ми се преобръща от захарните оцветени фигурки, които нагъва на кило и не яде торта, а само фондана, реших да си ги спестя. А тъй като той искаше да има животни (изненада!), реших да спретна нещо като истинска крафт мама - оцветени картинки, залепени на клечка за зъби и забучени на тортата! Идеята е на умната ми кумица Рина и я откраднах от техния рожден ден преди 20 дни. Благодаря ти, Рина. Имаше за всяко дете да си избере. Не всички искаха, но имаше и сърдити, че са им взели техните :)
Ето ги:

Голяма играчка падна, но съм доволна, най-вече от усмивката на Пепи. Макар, че, трябва да призная, хареса повече малинките за украса отгоре. И плака, че децата ги изядоха преди да успее да си вземе:). Най-бързият печели :) А тортата е по рецепта (без точни мерки) на Ванилка - наистина торта Разкош! Пробвайте се, нищо, че няма точни мерки. И аз не ги записах моите, слагах смело на око и се получи.

П.П. След обстойно разглеждане на снимките се оказа, че той не се е доредил до малини, защото си лепял украсата на едни пингвини, които получи като подарък ( катерят се по стълбички и после се пускат по пързалка - в Джъмбо ги има, там стоя половин час веднъж да ги гледа и братовчедка ми е запомнила и го зарадва много). Само да отбележа, че получи страхотни подаръци и се зарадва на всичките - книги (нашият книжен плъх е той), една игра с енгри бърдс, разни образователни игри, шнорхел, който искаше да си сложи тази вечер в банята, но го убедихме, че е за морето :) и други, утре ще видя какво не съм разгледала.


 Ето ни и нас - щастливи и горди родители...и поодъртяли :)


Получи изтъркваща се картичка - страхотна е!




Лека нощ на всички! Ние се оттегляме за заслужена почивка!

4 коментара:

  1. Ние като едни от бързите пръсти, дето изядохме повечето малинки си посипваме публично главата с пепел :)
    Благодарим за чудесния рожден ден. Да е жив и здрав Пепчо, и догодина пак :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вие ли бяхте... :) чак сега след като разгледах снимките видях защо не се е доредил до малинки - нашия синковец си лепил украсата на пингвините, които получи като подарък!!! Пред тортата!!! А аз снимах и не съм видяла. И като решил да си вземе...ами те свършили:). Който спи така е, не са му другите виновни:). Ама нали е мой човек, утре ще му купя една кофичка само за него. Това май е най-любимият му плод от всички.
      Догодина пак, то се знае :)

      Изтриване
  2. Тони, да ви е жив и здрав, много щастлив, с късмет и сбъднати мечти. Вие не сте одъртели. Прекрасни сте! Сияете и двамата и ви пожелавам да сте все така лъчезарни. Малката е просто бонбон. Идеята с животинките много ми допадна и е много вероятно да я пооткрадна. Ами така де. Катето изяла малините, за мене няма. Поне и аз да чопна нещо :)... Поздрави и целувки на децата. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Роси. И се чувстваме млади, само по-мъдри (тук е моментът някой познат да се изкашля и да каже - какво, по-мъдри ли чух?! :) ). Благодаря за хубавите думи. А за идеята - кради на воля, тя и без друго не е моя, аз само добавих малко от мен, защото на Калинината торта бяха купени стикери, а щеше да е срамота да сложа купени :). Поздрави и от нас. Вкъщи всички герои заспаха, останах само аз да початя :)

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com