четвъртък, 20 март 2014 г.

Честита Пролет! / Spring is here!

Това е новата ми страст - албумите. Преди време направих първия и оттогава се запалих. Показвам ви втория ми. С 9 страници, джобчета и размери 17/17 см. Корицата украсих с любимите ми ръчни цветя, картинка на четящо момиче, оцветена с акварелни моливи, перли, завъртулки и малко хартиена дантела от пънч. На мен много ми хареса как се получи - свежо, цветно и весело. С него ви пожелавам Честита Първа Пролет, много усмивки, слънце и щастие!








Показвам го при Кардмания - Нещо ново - нова страст-албумите,
http://wordartwednesday.blogspot.ca/2014/03/challenge-124-anything-goes.html

5 коментара:

  1. Браво бе Тони -направо ме срази!Прекрасен е този албум.Много ми хареса десена.Супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен е! Какви цветове! Отличен дизайн!
    Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, албума е страхотен. Определено направата на тези албумчета е много зарибяваща.

    ОтговорИзтриване
  4. Леле леле, Тони, супер е! :) Дизайнът много ми харесва - рядко виждам квадратни албуми, а очевидно много им отива този формат! ;) <3 Хартиите са супер свежи. Браво!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com