сряда, 25 април 2018 г.

Мини платно - мечта

Привет! Не съм се вясвала от много време, но днес, посещавайки Маги музата ме трясна по главата и реших да следвам вълната, докато ме държи. Откакто видях последната тема при Картишоците мира не ми даваше главата ми да мисля какво да направя. Радвам се, че успях да се вместя в сроковете. Та даже има време за още нещо :)
Платното е с размери 13/20 см, от мукава. Покрих го с тишу хартия, бяло гесо, синя боичка за яйца, шаблон на Тим Холц с цветя и завъртулки, рамка от Марианчето Кандилова (която счупих при залепването и се опитах да прикрия, но си личи), перца, зветя от бял фоумиран и надпис с новите ми печати букви. Харесва ми. Даже много. Надявам се и на вас.
Стилът на Ингрид много ми допада, пак ще творя в сходен дух.
Забравих си фотоапарата в Плевен на Великден, та затова снимките ми не са с добро качество.





4 коментара:

  1. Както е казал Карлсон: "Ако вдъхновението те посети трябва веднага да зарежеш всичко и да му се отдадеш напълно."
    Великолепно пано, Тони! Радвам се, че съм допринесла за твоето вдъхновение.

    ОтговорИзтриване
  2. Платното ти наистина е мечта!
    Радвам се много на публикацията ти и се надявам на нещо като "Предай нататък" - т.е. да вдъхновиш и ти други хора.
    А, къде се личи - въобще не си личи! Загадка ще си остане!
    И на мен ми харесва много! Напълно те разбирам за фотоапарата, въпреки че тези снимки са си екстра добре!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Боби, благодаря ти отново за милите думи! Ако успея да предам нататък ще съм повече от щастлива. 😘

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com