неделя, 6 януари 2013 г.

Точица първа - Рожден ден

През Декември бях замислила да обновя изцяло блога си - да има ден от седмицата с уроче, ден за картичка, ден за шев и кройка, ден за готвене и веднъж месечно за предизвикателство към вас. Засега май ще се случи само последното, тъй като имам купен подарък. Не, че не се изкушавам да си го задържа, но съм го купила специално за първото ми предизвикателство към вас тази година. А темата ще е Рожден ден. Не е чудна за хората, които ме познават - през този месец има много рожденици в семейството ми, а и сред приятелите ми. Утре прекрасната ни дъщеря става на цяла една годинка!!! Заради подготовките се бях позагубила и си развалих плановете за блога. На 12-ти тя има имен ден, а и ще празнуваме с баби и дядовци пак рождения й ден, на 20-ти аз съм се родила...преди доста повечко годинки:) цели 29! На 27-ми баба ми има рожден ден и става на 83! На 29-ти баща ми е рожденик. Отделно имам приятели на 12, 17, 25, 28...сигурно има и още, но няма да ви отегчавам повече.
Вдъхновението ми е картичка, която правих за Мър Мяу, но закъснях с изпращането(направата й) и не успях да се включа там като вдъхновителка, затова го правя тук. Тя отиде за една приятелка - съседка, която беше рожденичка на 4-ти.
 
 


А ето и снимка на наградата:
Блокче с хартии на Marianne design и прозрачен печат кексчета

Правилата за участие - прости - картичка или друг проект по темата, до 3 участия, много забавления!!! Победителят ще се избира на случаен принцип, защото ще ми е трудно иначе да избера и за да е честно, реших да сложа ограничение в броя участия.
Очаквам ви!

15 коментара:

  1. Ехааааааааа този път няма да пропусна Тони.Страхотно си го замислила!Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Е, супер, Тони, дано да успея да се включа и аз! Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, че хубаво! Иска ми се и аз да не пропусна, но ще видим :) Срока за участие до края на месеца ли е? Честито ти роженници в аванс, Тони! Всички да са ти живи и здраваи, да се радвате заедно на хубавите мигове и да споделяте щастието!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит Рожден ден на малката принцеска!
    Да ви е жива и здрава! Много радост, късмет и щастливо детство й желая.
    Имах удоволствието да се запозная и с двете ти дечица - наистина прекрасни са! Спомням си, че и ти, и Пепи ме питахте кога е моят рожден ден, а аз не се сетих да питам за вашите! А момиченцето ти ми даваше да ям бисквитка и проверяваше всеки път дали съм си гризнала, или си преструвам! Беше страхотно!..
    Чудесна инициатива - Браво! Ще се забавляваме отново!
    Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  5. Ха така, този път и аз няма да пропусна да се включа, само кажи срока до края на януари ли е. Иначе поздравления за многото празници. Да сте здрави, задружни и много усмихнати!

    ОтговорИзтриване
  6. Не можах да разбера защо така се получиха само въпросителни, но може би е защото въведох името си на кирилица. Тони,ако можеш оправи грешката ми.

    ОтговорИзтриване
  7. Тони, честит имен ден! Малко се обърках, като въвеждах данните си, но няма значение. Бъди жива и здрава и много щастлива!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много! Днес е прекрасен слънчев и весел ден и ти с твоята картичка допринасяш за това!

      Изтриване
  8. Честит Рожден Ден на теб! и Поздрави на всички Рожденици (именници) около теб! Живи здрави щастливи бъдете - Ти и цялото ти семейство.
    С голямо желание ще се включа в играта ти и ще направя специална картичка за рожден ден Ще гледам да хвана срока- ))) до края на месеца нали така? Поздрави и до скоро! Пепи

    ОтговорИзтриване
  9. Хванах последният влак. Честит празник Тони, на теб и на всичкис повод в твоето семейство!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит празник Тони! Моля те извини ме, без да искам съм влязла 3 пъти-16,17 и 18, изтрий двете, стана някакво объркване.Съжалявам.Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви, за хубавите пожелания. Дени, изтрити са двете излишни:)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com