понеделник, 25 февруари 2013 г.

Ето го и него - Анди!

След безсънна нощ(бебка рева цяла вечер и нощ! но аз напук правих кукла:) ), първото ми момче-кукла е готова. Той е весел, игрив, дори палав...с хитра закачлива усмивка и куп пакости в главата и се казва Анди, поне засега:). Тази кукла правих специално за едно момченце на име Андреас. Дано да му хареса и бързо да станат приятели!
С този голям нос ми прилича на Жерар Депардио, не мислите ли? Но въпреки това реших да се казва Анди. Съд средно дълга коса, за да може новия му стопанин да има свобода на действие с ножиците...:). Специално исках да не е просто кукла, а да има образователни неща по нея - как се връзват връзки, как се закопчава копче, как се слага памперс...дано съм била полезна.
Запознайте се с Анди:




 





 

16 коментара:

  1. Тони, страшно впечатлена съм. Куклата ти има толкова момчешко излъчване, което никак не е лесно според мен да се постигне. Прекрасен е този съименник на малкото ми момченце, няма как да не съм сериозно пристрастна. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Шми, стана от само себе си, чак като я завърших и аз установих, че има особено излъчване...може би защото вложих много емоции:) Да ти е жив и здрав адаша:)

      Изтриване
  2. Много е сладък този Анди! Даже доста...като започнеш от носа и стигнеш до памперса. Харесва ми идеята да има образователни елементи и няма начин да не се хареса и на младежа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:) Идеята ми дойде спонтанно, дано имам още интересни хрумки:)

      Изтриване
  3. Тони, и аз имам нужда от такава кукла! :D Супер е за сухи тренировки за слагане на памперс! :D А и фльонгите не винаги ми се получават... Като се замисля и рибена кост може да се науча как се плете. :D От тази кукла май само закопчаване на копче съм усвоила. :D Направо си е за напреднали! <3 Страхотна е!!!
    И наистина, както казва шМи, за мен си е висш пилотаж да придадеш момчешко/мъжко излъчване на какъвто и да било проект, на кукла - още по-трудно ми се струва... Ти си се справила пер-фект-но! <3 :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джиджи, направо започвай с тренировките, то сега ще излети времето:). Благодаря за хубавите думи.

      Изтриване
  4. Анди е просто невероятен! Наистина си успяла да пресъздадеш излъчване и емоция, което никак не е лесно. Поздравления и смело напред! Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. приятно ми е да се запознаем, Анди. Да знаеш, че много си падам по теб - ти си наистина страхотен!Браво Тони.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, Анди е зает...макар че може и да е от модерните младежи...:)

      Изтриване
  6. Анди е страхотен, направо се влюбих :))) Ех, толкова е чаровен и симпатичен, че няма как новиятму собсвеник да не го хареса!

    ОтговорИзтриване
  7. Лелеее Тониии,ти си пълна с изненади...и при това какви...Огромно браво и адмирации за таланта и труда!!!:))) Невероятна кукла си направила,просто е страхотна:) Браво,браво ,браво!!!:)))

    ОтговорИзтриване
  8. Анди е страхотен , браво Тони! Излъчването му на весело и закачливо момче много добре е пресъздадено от неговата орисница - творец,няма начин да не станат приятели с момченцето, за което е направен !

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви, момичета! Много ме радват думите ви. Това поне е знак, че май се е получил Анди. Защото на мен си ми харесва, но нали си е мойто гардже...:)

    ОтговорИзтриване
  10. Много е сладък Анди!Идеята с дрешкити е супер наистита е супер сполучлив :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мила. За мен думите на такъв творец в шиенето значат много:)

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com