понеделник, 24 юни 2013 г.

Шаби шик за Джиджи

Обичам да правя нещо специално за някого. Това ми носи най-голямо вдъхновение и удоволствие. Премислям дълго всеки детайл, съобразявам с човека, за когото е и изпипвам нещата до последно. Този проект(картичка 4 в 1) е специално за едно сладко зайче бийче - Джиджи и нейната блого-игра. Искаше ми се да й я пратя първо и след като я види на живо да я покажа, но няма да ми стигне времето до края на месеца. Започнах я още преди повече от седмица, а я завърших чак късно снощи. Вдъхновението дойде и от Кард Мания, но с огромно закъснение (шаби шик). Добре, че новото им предизвикателство пак е по темата (крафт картон).
След като почти бях готова, излезе новото предизвикателство на Картичкофуриите - Ръчно правени пеперуди и ключе. Ами, как да не я префасонирам! Пеперуди си имаше много, но от пънчове. Веднага разлепих всички, които можах и залепих нови, изрязани на ръка. Само тези от шейкъра не можах. Единствено успях да отлепя на едно местенце без да скъсам много хартията и да подпъхна ръчно нарисувано и изрязано ключе...от гардероба :).

Кой гардероб ли? Ето този! Гардеробът на живота:



Това е гардеробът на Джиджи - весел, цветен, нежен, романтичен...като самата нея. Не я познавам лично, но имам чувството, че се познаваме от векове! Сродна душа или просто симпатичен човек...не знам :).
Ключалката също е ръчна - прерисувах една готова, която имах и я изрязах с ножичка за нокти.Перличките нанизах на една корда, която пък изнизах от гердан за 2 лв :). Мисля, че се получи доста приятно.
Малко(не много малко...) шевове, крафт картон, хартия от K&Company, дантелка и готово...отвън :)
А ето и поглед отвътре. Там се крие семейството на Джиджи - тя - момиче с кестеняви коси и сини очи, нейният Бебо - момче с черна коса и тъмни очи и малката сладка Калинка Малинка - бебче със сини очи...не знам дали съм улучила тук:). Пожелавам им животът им винаги да е песен, усмивките да не слизат от лицата им и да са все така щастливи заедно!
А ако някой не е разбрал за новото ми магазинче за дигитални печати, моля, заповядайте ми на гости - www.tokbobok.com. Всеки месец един от участвалите в блога ми за предизвикателства, ще получи три печата по избор. Има и оцветени такива, за тези, които не обичат да го правят сами.
 Една малка закачка - две сърца - тя и той и отдолу плодът на тяхната любов :)





 Снощи направих и една АТС-ка в същия стил като корицата. 3 дни търсих подходящ похлупак за шейкъра!!! В него сложих изцяло ръчно правени пеперуди, а отвън виси едно ключе, което е миниатюрно, но успях да изрежа с ножичката за нокти.


 А така изглеждаше преди промяната:

Джиджи, дано да ти хареса повече в новия си вид, че вече не подлежи на козметични процедури:)
Показвам нещото(не знам дали е картичка, или албумче, или просто гардероб :) ) и в блого-играта на Мила. Няма да мога да й я пратя, но ще направя нова картичка, специално за нея.

Ето и останалите предизвикателства:
http://challenges4everybody.blogspot.com/2013/06/challenge-23-anything-goes.html,
http://thatcraftplaceblog.blogspot.com/2013/06/flowers.html,
http://theshabbytearoom.blogspot.com/2013/06/week-172-summer-breeze.html -use fabric - lace and lint,
http://deliciousdoodleschallenge.blogspot.com/2013/06/challenge-41-stitch-it.html,
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/06/challenge-85-sponsored-by-crafty-secrets.html,
http://divasbydesignchallenge.blogspot.com/2013/06/distressing.html

30 коментара:

  1. Страхотна е, заслужава си дните работа ! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива и оригинална картичка. А АТС-то е направо страхотно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Деси. И на мен АТС-то ми е фаворит. Бях замислила и едни детски за форума, но не стигнах...ако успея до края на седмицата, ще се включа.

      Изтриване
  3. Йеее играя си с хеликоптер! Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, радвам се, че ти е харесала. Всяко пораснало и малко момче се радва на играчки с дистанционни(поне моят мъж още се радва :) )

      Изтриване
  4. Такааааа, след 20-минутно гледане със събрани очи, да изкажа и с думи коооооолко е КРАСИВО това, което си създала с талантливите си ръчички за мен, Тони!!! <3 Все очаквах да е нещо голямо, невъобразимо яко и оригинално, но ти надмина всякакви очаквания!!! :-* Не знам дали е случайно, но как можа да уцелиш точно любимите ми две "ш"-та - шейкър и шаби!!! <3 То само това да беше! :))) Наистина разказва история този тайнствен гардероб... Гледай каква съм кокетка и как се кипря на това шаби-шик бижу! :)))) Бебо много се хареса и каза, че винаги е искал да си има хеликоптерче с дистанционно. :D Калина е с големи сини очи като майка си засега, като спрем да се кърмим, ще видим...
    Прекрасен проект - романтичен, нежен и вдъхновен! <3 Ох, нямам търпение да го видя на живо!!! <3 Отсега дилемата ми е като го разпъна да ми краси крафт местенцето, коя страна да изложа да се вижда отпред... :D
    Благодаря ти, че вложи толкова много време, енергия и въображение в проект за мен, Тони! Надявам се скоро и аз да мога да направя нещо много специално за теб! <3 :))))
    Прегръдки! ХОХО
    P.S.: Префасонираният вариант е много по-красив, защото всичко по него е създадено с ръчички! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джиджи, безкрайно съм щастлива, че ти харесва. Шейкър картичка се каня да правя от 100 години, това ми е първата:), явно не е случайно :). И аз сега се чудя(докато е в мен) на моя страна да си я разпъна, днес е с шейкъра отпред. Пред дилема съм дали да ти я пратя, или да ти я дам лично на срещата юли/август...страх ме е да не я смачкат. ще измисля нещо:)

      Изтриване
    2. Ехаааааааа поласкана съм, че първият ти шейкър е за мен!!! <3 Не бих предположила, че ти е първият... страхотно изглежда! Трябва да видиш моя първи опит... :D
      И мен ме попритесни да не я измачкат, Тони... Направо я запази на българска земя засега, а август ако си в София, ще си я получа лично от теб! <3 :)))) Ако се разминем нещо, тогава ще му мислим как да я пращаме. :)
      P.S.: Извинявам се за коментара на Бебо, но беше твърде ентусиазиран, че фигурира върху картичка... :D

      Изтриване
    3. Няма за какво да се извиняваш, много ме зарадва коментара му:-). Чак август ли си идвате? Надявах се да е преди 27 юли, че после сме дви седмици почивка. Иска да се видим, дано успеем.

      Изтриване
  5. Браво, Тони. Голям труд и прекрасен резултат. Много красив проект, пълен с изненади и закачливи намигвания. Поздравления :)ххх

    ОтговорИзтриване
  6. Браво Тони, струвал си е едноседмичния труд този твой гардероб с много лица.

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея и красиво изпълнение :)!

    ОтговорИзтриване
  8. Останаха ми очите в тази картичка, Тони! Страхотен замисъл и още по-страхотно изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  9. Невероятно гардеробче си направила. От всеки детайл лъха внимание, от всеки детайл си личи с колко желание си го направила. Благодаря ти, че включи тази красота в предизвикателството на Card Mania Challenges. Успех и с удоволствие ще те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна идея, а изпълнението- прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна Е! Сигурно повтарям коментарите по-горе, но не мога да се сдържа:)
    Тони, много красив и проект,личи колко душа си вложила в него. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви за милите думи. Това и на мен ми е любимият проект досега. Може би защото е последен...:) започвам да замислям следващия :)

    ОтговорИзтриване
  13. What a gorgeous project you have made here. It fits our challenge this week well of “stitch it”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Delicious Doodles Challenge Blog Design Team Member)

    ОтговорИзтриване
  14. oh cleaver !
    http://deliciousdoodleschallenge.blogspot.co.uk/

    ОтговорИзтриване
  15. Чудесна е! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  16. Fabulous creations, so pleased you joined us at Delicious Doodles for our Stitch it challenge. I hope to see you this week for our new challenge 'Use a charm' Hugs NIKKI DT

    ОтговорИзтриване
  17. Прекрасна, с много идеи и вкус направена! Вълшебно красива!

    ОтговорИзтриване
  18. Lovely cards.

    Thanks for sharing at That Craft Place this week.

    Susan x

    ОтговорИзтриване
  19. Много са добри! Благодаря, че участва в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com