понеделник, 22 юли 2013 г.

Лексиконът на Ани

Здравейте.
За този виртуален лексикон знам от няколко месеца и днес се изненадах, че съм получила въпросник от Ани, за което й благодаря много!
И аз копирам правилата:

 Целта на играта е подобна на тази на някогашните лексикони,  дето ги попълвахме като ученици - чрез отговори на зададени въпроси предизвиканият да разкаже малко повече за себе си. Предизвиканият трябва да отговори на 10 зададени му въпроса, след което да отправи предизвикателство към други 7  блогъри, всеки от тях с по - малко от 200 последователи, като им зададе десет свои въпроса и посочи линк към блога, който го е предизвикал"- край на цитата.

Това са моите отговори, на въпросите на Ани:
1. Кога започнахте да се занимавате с вашето хоби? Преди три години, макар винаги да съм правила разни дреболийки с ръцете си.
2. Какво работите? В момента по професия съм майка и сякаш тази професия най ми отива. Предпочитам да съм майка и да си гледам децата, отколкото да съм брънка от корпоративния свят. След половин година ще ми се наложи да се върна на "съществената" си работа - банков служител, но дотогава има време...
3. Една мечта, която сте постигнали Станах майка! И то два пъти. Винаги съм си мечтала да имам две дъщери. Засега имам само една...:)
4. Една мечта, която много искате да осъществите Искам да стана моден дизайнер и някой ден ще я осъществя.
5. На колко сте години и дали се чувствате на толкова? На 29 съм, но се чувствам като на 17! Детето в мен никога няма да порасне. Познатите ни се шегуват с нас, че вкъщи нямало възрастни, само деца :). Смятам, че човек е на толкова, на колкото се чувства, затова мислете се за деца :)
6. Коя е любимата ви книга? Сякаш няма категоричен фаворит. Мога да кажа няколко - Отнесени от вихъра, Скарлет, На изток от Рая.
7. Море или планина? И двете, но ако трябва да избирам само едно на година, ще бъде планината. По върховете се зареждам с енергия и щастливи пламъчета в очите!
8. С какво образование сте? Магистър по Математическо моделиране в икономиката, бакалавър - математик. А си мечтая за шев и кройка...:)
9. Коя е любимата ви  песен? Васил Петров - Другият

10.  Имате ли порок, с който искате да се преборите? Не. Не си мислете, че съм светица, просто няма такъв, който да искам да преборя :)

Аз на свой ред предавам щафетата на следните момичета:
1. Биляна Казакова от http://hobbystrast.blogspot.com/
2. Ирина Кирякова от http://irkasplace.blogspot.com/

А ето и моите десет въпроса:
1. Какво ви прави истински щастливи?
2. Дъждът радва ли ви или не?
3. Какво може да ви накара да излезете от релси?
4. Колко време можете да изкарате без любимото хоби?
5. Обичате ли да готвите?
6. Любима храна?
7. Любима книга?
8. Какъв сте по образование и по призвание? (може да са две различни неща, а може и да съвпадат)
9. Има ли нещо, което искате да промените в себе си?
10. Пожелайте ми нещо :)

Ще очаквам вашите отговори с трепет! Усмихнат ден и до скоро!

11 коментара:

  1. Да ти кажа под секрет, все едно четях себе си :). И една малка тайна. Шшшттт... Постоянно рисувах рокли като дете и исках да направя модно ревю само с мои модели :))))))))... Е, намираме се, какво да се прави. :*

    ОтговорИзтриване
  2. Беше ми интересно и приятно! Хубаво е да действаш така, както се чувстваш и както ти се иска! Браво на вас!

    ОтговорИзтриване
  3. Удоволствие беше за мен да прочета повече за теб :) Математик?!? Верно ли? Въобще нямаше да предположа. Благодаря ти, че ме включи, Тони! И то първа в списъка ти! Сърдечно благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Ех Тони -ако знаеш колко ме зарадва.Благодаря ти много за приятната изненада която ми подаряваш.Толкова е забавно и интересно.И аз като Билянка не мога да повярвам че си математик ,винаги съм била на вие с математиката и изобщо не исках да се изучава в училище:)ОООООООО и още нещо-познай какво съм завършила аз-оператор в шевното производство хи хи.......:))) каква противоположност само.Хайде че ме чака писане гуш-гуш:)

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. http://lubbopitkocraft.blogspot.com/2013/07/blog-post_22.html

    ОтговорИзтриване
  7. Това са моите отговори. Благодаря на Тони, че ме включи в списъка си. Беше ми приятно да науча и нещо ново за нея!

    ОтговорИзтриване
  8. Аз пък на математик хич не се изненадах, точни хора - идеално ти пасва! :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесен начин да научим нещо една за друга. Благодаря за включването ми в списъчето ти. Виждам, че няма срок и това е много добре.

    ОтговорИзтриване
  10. :) Много е забавно с тези лексикони. Нямаше да предположа, че си математик.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com