събота, 8 ноември 2014 г.

Около света...

...за 80 дни? Това е първата ми асоциация като чуя около света. Сигурна съм и на много от вас. А това е темата при Картичкофуриите тази седмица. Покажете ни къде сте ходили, или пък къде си мечтаете да отидете. Ще ви чакаме с интерес!
Днешният ден беше дълъг, изморителен, но зареден с много позитивни емоции, едни от които са гостуването при Дани от Daschick handmade. За тези от вас, които не са разбрали (макар че се съмнявам да има такива), тя си откри ателие в центъра на София - едно прекрасно, уютно местенце, заредено с много любов! Ще се отбивам честичко там, със сигурност! Имаше и размяна на картички на тема цветя - да се похваля - на мен се падна прекрасната картичка на Бимба!!! Много съм щастлива, макар да не съм си я взела, че се наложи да си тръгна по-рано и не присъствах на тегленето. Имаше още много красоти, коя от коя по-хубави! Радвам се, че успях да ги видя на живо. Както и техните майсторки :). Прекрасна среща беше. Искам пак :).
От мен до скоро! Заредила съм сума картички, тия дни ще досаждам :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com