вторник, 14 февруари 2017 г.

Любовта е навсякъде / Love is all around

Love actually is all around! Това е началото на един много любим мой филм - Наистина любов (Love actually). Имаме го на диск вкъщи и го гледаме задължително поне веднъж годишно - по Коледа обикновено :) Абсолютно вярвам, че любовта е навсякъде около нас, и то по всяко време. И да, не ни е необходим специален ден, за да я празнуваме. Но какво лошо има в това? Не ни е необходим и ден на майката или бащата, защото ние всеки ден сме родители и се стараем да сме най-добрите. Но въпреки това празнуваме. Днешният празник е много противоречив за повечето хора. Някои го приемат, други - не, трети са против. Аз съм ЗА Любовта. Във всяка нейна форма - към любимия мъж, към децата, към кучето/домашния любимец, към приятелите ни, родителите и т.н. И нека, който се чувства празнично да празнува. А който иска да е мрачен и да се дразни от цветята и балоните навън, да се дразни. Лично право е на всеки. На мен днес ми е много хубав ден и съм на празнична вълна, без да съм особено голям фен на Св. Валентин и неговото присъствие в България. Да, вносен празник е, но не е ли така с повечето поводи? А и в крайна сметка всеки е свободен да изповядва неговата лична вяра. Аз вярвам в Любовта и затова днес направих за моя любим една валентинка. Един букет от сърца за най-сърцатия мъж, който познавам. И макар да съм до късно на работа днес, мислено винаги сме заедно и празнуваме всеки миг! Вкъщи е бъркотия от сърца(докато намеря правилните за тази картичка), отново къта ми е пълен хаос, но знам, че моят прекрасен мъж няма да ми се сърди :) Бъдете винаги влюбени - в живота, в спътниците си, в себе си! И откривайте любовта навсякъде около вас!
Картичката направих по този скеч:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com