неделя, 26 август 2018 г.

Бъди себе си / Be you

Това е третата страничка в арт журнала ми. Започнах я с мисълта да направя нещо с жираф за ментора ми в Румъния, който е луд фен на жирафите. За него направих платно, същото, но двойно по-голямо.
Жирафът намерих в нета и го нарисувах, гледайки го и променяйки някои неща - най-вече изплезеният език и разногледите очи.
Оцветих го с акрилни бои и го залепих с медиум за предварително намацаната с акрилни бои основа. Първо пробвях с боичките за яйца, но не постигнах задоволителен резултат и отгоре намацах от товите си боички на марабу купени от лидъл. Мноооого добра оферта, толкова се радвам, че ги видях. 18 цвята по 36 мл за по-малко от 17 лв. Сигурно и в БГ ги има сега.
Направих небрежни облачета и след като залепих жирафът с маркери направих светлосенки около и на него.
Финалът беше надписът - посланието -
"Бъди глупав. Бъди забавен.
Бъди различен. Бъди чалнат.
Бъди себе си,
Защото животът е твърде кратък
Да бъдеш нещо различно от щастлив."
Надписът ми отне повече от час - буквичките една по една, първо ги пробвах върху хартия и накрая пак са криви на места. Но каквото такова. Да си личи че е ръчно правено 😂
Радвам се, че успях да се класирам още веднъж при Картишоците и темата Вики Папайоану. Вики е прекрасно вдъхновение!




4 коментара:

  1. Тони, разкошен жираф си изрисувала, много ми харесват кривогледите му очи, а и надписа довършва една разкошна страничка. Румъния ти ср отразява много добре, спор няма.

    ОтговорИзтриване
  2. Супер сладък жираф, Тони! И аз мисля, че Румъния ти се отразява благотворно. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ми добре й се отразява...
    / И на нас, покрай блога й! - Усмивка!/
    Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, момичета. Много мили коментари 😊

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com