сряда, 15 август 2018 г.

Късмет / Luck

Късметът е много интересно нещо. Редовно чувам от околните - "нямам късмет", или "ако имам късмет..."
Късметът не е нещо случайно. Той е закономерност, карма ако щете. Ако вярвате в него и действате от позицията на късметлия, той ще е неотлъчно до вас. Ако се съмнявате или констатирате, че нямате късмет, не чакайте да кацне на рамото ви.
Винаги съм знаела и вярвала, че съм късметлийка. И именно затова имам късмет в живота си. Във всяка една сфера. Любимата ми част е намирането на четирилистни детелини. Винаги, винаги, винаги си намирам поне по една. Понякога, както в този случай си намерих поне 10 наведнъж, на една полянка. Това стана в първия ми ден в Румъния, докато се разхождахме в един парк. Намерих си една, децата се присъединиха към мен, децата на приятелката ми и тя - също. Всички си намерихме поне по няколко. Моите си хербаризирах с идеята да ги ползвам за някоя картичка, но накрая станаха част от новия ми арт журнал. Оставих си няколко и за картичка :)
Страничката е вдъхновена от Вики и темата при Картишоците. Използвах хартии, гел медиум, фулмастри, печати букви, 7 (не случайно) детелинки и една монетка от 10 бани, която също си намерих на улицата. Чудех се какво още да сложа и накрая я оставих така.
Късметлийка съм и го знам!
А ти?
С тази страничка ви каня да се включите и в новото предизвикателство при Картичкофурии, зададено от Илияна Мавродиева на тема Щастие, какво е то за вас?



2 коментара:

  1. :) Много точно написано, Тони. Макар че, признавам си и аз понякога изпадам в моменти на отчаяние и си казвам, че нямам късмет.
    Страхотна страничка!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com