вторник, 24 януари 2012 г.

Честит рожден ден, Картичкофурии!

След прекъсване от почти три седмици(поради раждането на второто ми дете на 7 януари), се завръщам на розов кон:). Днес най-после сложих отново розовите очила, след като 2 дни бях ни жива, ни умряла след проблеми с кърменето и, естествено, картичката, която току-що измайсторих е розова:). И, естествено, с любимите ми пеперуди. Използвах си новите подаръци от рождения ми ден(преди 4 дни) - печати с пеперуди и уред за топъл ембосинг. Не знам кога ще ми се удаде отново възможност да творя, днес си беше чисто чудо, че намерих един час да открадна, бебето спи, баткото ми даде малко свобода и аз съм безкрайно щастлива:).
Та, да си дойдем на думата - Честит Рожден Ден, Картичкофурии! Пожелавам ви безкрайно вдъхновение, разтегливо време за повече творчество и безброй усмивки, които да греят на лицата ви, докато забавлявате себе си и всички ваши почитатели, докато творите! Благодаря за доброто настроение и вдъхновение, което ни давате, продължавайте все така!
С тази картичка участвам в предизвикателство 100, почти в края му:).


1 коментар:

  1. Честито Тони!С голяма радост започва годината при теб!Пожелаваме на малката ти рожба да е много здрава и обичана!
    Прекрасна картичка!Благодарим!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com