петък, 6 юли 2012 г.

Морски полъх

За мен морският полъх тази година остава вече в спомените за една прекрасно изкарана почивка, но за първи път нямам носталгия и съжаление, че е свършила. Изкарахме чудесна седмица на морето, бебка ми позволи и да влизам в морето, и да се пека(естествено по малко, но аз и на малко съм доволна :) ), посрещнах два пъти изгрева, едния път беше на джулай морнинг(беше невероятно!!!), правихме разходки по Ропотамо, до Аркутино, до Резово(видяхме много делфини там!)...списъкът е безкраен, нашето добро настроение и хубави спомени също.
Следващата седмица посетихме Жеравна, Котел, Емен и днес е време да се завърнем в нашето гнездо. Вече ми липсва нашия дом и нямам търпение да се приберем(макар, че искарах незабравима почивка, вкъщи си е най-хубаво:) ).
Чак вчера успях да извадя сергията за час-два и направих две морски картички, все пак идвам от там, заредена с миди, рапани, пясък и идеи :). Идеята за първата ми се струваше по-хубава от самото изпълнение, но макар и семпла ми е мила, защото олицетворява джулай морнинг. Смо пеперудите можеше да са чайки, но нямах чайки от миди:) А и съм луд фен на пеперудите, та нямаше как да ги пропусна :)
Включвам я при Двете Елши и в Хоби предизвикателство 16.
Използвам възможността и да ви кажа за новото магазинче на една дама, която твори чудесни ръчнотии - Quilling Liva. Магазинчето е http://livaart.com/. Пожелавам й на добър път, успешен магазин и много радост и добро настроение в обгрижването му!



3 коментара:

  1. Много изчистена, семпла и красива картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, по всичко личи,че сте изкарали една прекрасна и много зареждаща почивка.Картичката ти е прекрасна и напълно съвпада с цветовата комбинация. Какво прекрасно е твоето морско настроение- ведро, спокойно и чисто..Много ми харесва!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №16 "Цветова комбинация"

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва идеята с перлата в мидичката, прекрасно се е получило и е толкова оригинално!

    Благодаря, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com