четвъртък, 30 август 2012 г.

Русалка

Днес бяхме на детска консултация с бебка и в поликлиниката видях една брошура на поредната моркса вода-спрей за нос. На брошурката имаше една много симпатична русалка, която ми крещеше - вземи ме и ме направи на картичка! Като се прибрахме и приспах дребната първото нещо беше да я направя. Най-много време ми отне изрязването на русалката(най-вече на косата). От там нататък картичката стана на един дъх. Използвах си новата папка за релеф(на Тим Холц), каня се от много време да си я купя, едно копче, което облякох в жълт сатен за слънце, една чайка, прелитаща в небето и малко морски дарове от почивката ни:)Разбира се не мина и без дантела, малко брокат(всъщност ембосинг пудра - холографик супер спаркъл) и една тъмно синя(морско дъно:) ) хартия, която ми е от едно албумче с 80 хартии А4 от цял свят, мъжът ми го донесе от Франция преди 2 години от една командировка и вече(чак наскоро) се престраших да срежа няколко. От него съм заделила и за подаръци няколко хартии.
На мен крайният резултат много ми хареса, дано и на вас така и дано се вижда хубаво на снимките.
Отива при :
Картичкофуриите(има една птица, дано се признава:) )
Кард Мания - В морето
Крейзито - всичко е позволено


Лека нощ и до скоро!

11 коментара:

  1. Ехааа,колко красива русалка:)))
    Вълшебна картичка,носи чувство на загадъчност и прохладно нощно море,а пясъчната ивица е много идейна:) Поздравления! Страхотна е:)

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятна е Тони! Благодаря за участието в КФП № 131!

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, чудесна морска картичка!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е! Русалката е много красива! Харесва ми този дискретен блясък по опашката й - като капчици морска вода. Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Успех! Ани

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна картичка, с визуален център върху прекрасната русалка. Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красива русалка, наистина си е струвало изрязването и.

    ОтговорИзтриване
  7. Приказна картичка Тони - точно като излязла от приказките за красиви русалки. Страхотно си се справила с изрязването, а декорацията, която си измислила е направо идеална и пасва перфектно :-)

    ОтговорИзтриване
  8. simply wonderful love your card and embellishments.. thank for taking part in the card mania challenge good luck!

    ОтговорИзтриване
  9. Fabulous card. Love your image and layout.
    Thanks for joining The Crazy Challenge.
    Hugs Berit

    ОтговорИзтриване
  10. Много находчиво, Тони! Получила се е страхотна картичка ! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania Challenges!
    Мила

    ОтговорИзтриване