четвъртък, 4 октомври 2012 г.

Искрата на вдъхновението

Идеята за тази картичка се роди благодарение на Мър Мяу. Точно в този момент препрочитах за пореден път една от най-любимите ми книги. Засега няма да ви казвам, за да видя дали ще се сетите(надявам се да си личи от къде е дошло вдъхновението ми). Ето, вижте:
Пластмасовият "буркан" имам от една опаковка на кожена каишка за колие и го пазех за шейкър картичка, но реших, че може да свърши работа и за буркан:). Розата имам от едно магазинче със стока от фалирали магазини и се намират много интересни находки понякога. Отдавна се чудя къде да я сложа(това е само една малка част от розата). Планетата(малко заприлича на Луната, но не е тя) ембоснах с подръчни средства - картон със залепени овали от бирен картон и минато през машинка за релеф. Получава се страхотен дебос! Оцветих с малко черен акварелен молив, сгънах и залепих за лек обем. Звездите са от лепило, оформени на ръка като петолъчки и поръсени с брокат. Основата е много тъмно син перлен картон - перфектен за космоса. Мисля, че се получи добър контраст. Единственото, което ми липсва са 4 бодли за розата, тъй като оригиналната има точно толкова, но реших да не ги добавям. Ето още малко снимки:


А ето и вдъхновението ми:
Ако някой не я е чел, препоръчвам да поправите грешката. Не знам защо класират тази книга като детска, за мен съвсем не е за деца. Аз лично колкото пъти я препрочета, толкова пъти откривам нови и интересни мисли и послания. И този път беше така. Зависи от нагласата и състоянието на човек. Започнах да я чета на сина ми с надеждата да му хареса, понеже има животни, но, уви, стигнахме само до момента, в който боата изяжда слона и след това картинките на животни свършиха, а той ми заяви - затвори я вече, не ми е интересна:(. Ще му дойде времето:)
Покзавам я при Мър Мяу, Картичкофуриите - мисля че става и за мъж, Хоби 23 - релеф.
Това е картичката ми и за 6 октомври. Надявам се вече да е при получателката си!

Хубав и усмихнат ден!

5 коментара:

  1. Познах, че е "Малкият принц" -
    Браво, чудесно си се справила!
    Направо вълшебна!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е Тони, много ми харесва, справила си се прекрасно - явно си имала щедра порция вдъхновение от готината книга.

    ОтговорИзтриване
  3. Дааааа, познах :)последните няколко дена не те навестявах, за да не си развалям изненадата, но днес я получих и вече може да надникна какви ги вършиш :) И тук ще кажа... прекрсна картичка, вдъхновена от една прекрасна книга ... Благодаря ти за серията усмивки, породени от подаръка ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Tони, чудесно вдъхновение те е споходило и картичката няма как да не познае човек от ко книга е вдъхновена- справила си се чудесно!
    Благодаря ти за участието в Хоби предизвикателство №23 "Ембос и/или дистрес", зададено от Вили!

    ОтговорИзтриване
  5. Кое е вдъхновението ти познах веднага! Чудесна идея и изпълнение!
    Радвам се,че се Забавляваш с нас!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com