четвъртък, 18 октомври 2012 г.

Руло с флорални мотиви

Това руло видях при Таня вчера и реших, че ще запретна ръкави! Снощи за пръв път от доста време готвих в кухнята до 12 и 30, а не правих картички! Ето и моето руло(не стана много сполучливо, но второто ще стане:) ):
Първо сложих салфетка със завъртулки, отгоре хартия за печене и нарисувах с кафявата смес завъртулките:


После забърках сместа за пандишпана и го изсипах върху мотивите(те постояха през това време в хладилника). Изпекох на 170 градуса за 20 минути(аз го препекох и изсъхна, та се начипи като го завих:(

Вътре сложих яговодо сладко със смлени орехи. Предпочетох го пред шоколадов пълнеж.
Рецептата може да видите от Таня. Мисля, че се получава доста ефектно! И не е трудно! А е и вкусно!!!
Да ви е сладко!

8 коментара:

  1. Мале ....страхотно е,и как само си го измислила с тези заврантулки:)Пращай рецептата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като видях идеята веднага ми хрумна за тази салфетка и я извадих от запаса:) Рецептата я има в линк по-горе(Таня), от нея я видях и й благодаря!

      Изтриване
  2. Много е красиво! Едно въпросче, Тони - с шприц ли рисуваш шарките? Усмивки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, с фуния от хартия за печене. Навих си я, залепих и края с тиксо да не се развали и напълних с лъжица. Може би става и с шприц, но на мен ми е по-лесно така, по-удобно е за управление:)

      Изтриване
  3. Ти си истински гений!!! Браво,браво ,браво!:))) А и изглежда страшно вкусно:)))...ммм,ще пробвам и аз -е не гарантирам ,че ще има завъртулки или подобен внушителен вид,но ако става за ядене -и това ми стига :D :D :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какъв ти гений, идеята не е моя, но много ми хареса! Това е страхотен десерт за гости(посрещане или отиване на гости), ще го направя някой път и с повод, сега беше проба:)

      Изтриване
  4. Toni,браво,получило се е идеално.Много ми харесаха мотивите.Няма страшно,че се е начупило,важното е,че е било вкусно.Радвам се,че ти е харесала идеята и ти точно като мен се запали от раз!Поздавления за първия опит,с нетърпение ще очаквам следващите!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com