петък, 19 октомври 2012 г.

Нарисувай ми картичка/Draw me a card - моята публикация номер 100!!!

Здравейте.
Това е моята юбилейна публикация номер 100! Скоро идва рожденият ден на блога ми, но за това друг път.
Отдавна си мечтая да задам предизвикателство при Картичкофуриите. Мислех да чакам да спечеля някое там и после да задам мое, но все не става...спечелих две, но те бяха без задаване след това. И така реших да се запиша...
Като всеки човек обичам да получавам подаръци, но май повече обичам да подарявам! Сърцето ми се изпълва, когато истински зарадвам някой с мой подарък! Това за мен е най-големата награда! Затова не мога да дам само една! И този път наградите са три! Дано да ви харесат. Повече информация накрая на публикацията.
Темата е "Нарисувай ми картичка". Искам да видя нещо създадено специално по нея, нещо уникално, а не по шаблон. Развихрете въображението, грабвайте молива, четките и боите и забравете за печати, машини и дизайнерски хартии! Искам да видя мислите и чувствата ви, изляни на бял картон(може и цветен)! Можете да използвате само ножици, лепило, моливи, четки, боички, платове и подръчни средства. Може да нарисувате изображение(исках да прерисувам нещо и да го оцветя, но не ми е силната страна оцветяването...може и да се науча някой ден) и да го оцветите, може да го изрежете за шаблон, може да си нарисувате нещо на компютъра и да го разпечатате...стига да е създадено от вас, всичко може!

This week at Cardsaddicted is my turn to challenge you. The topic is "Draw me a card". I want to see something unique, not a template. Unleash your imagination, grab your pencils, brushes and paints and forget about stamps, machines and design papers. Only white/coloured paper, scissors, glue, pencils, brushes, paints, fabrics and things to recycle. You can draw a picture and then paint it, you can cut it for a template, you can draw something on the computer and then print it...everything that is made by you is accepted!

Моето вдъхновение са две картичко-картини в размер 20/30 - специално направени за Еви и Сиси (по предизвикателство на Диди Георгиева). Едната, за Сиси, е в тъмно розово(по-скоро пепел от рози, но от снимките не личи) и черно, а фонът е червено и розово дистрес мастила. Моделът си го нарисувах по фантазия(нещо, което е ново за мен:) ), изрязах го на шаблон и го направих с хартии и вестници. Понеже ми приличаше на филмова звезда, реших да я сложа на червения килим и на звезда на славата(мъжът ми погледна замислено и каза, че не му прилича много, ама карай:) ) и сложих надпис - Тя е звезда! Сиси, бъди звезда! Винаги!

My inspiration for you are two cards (20/30 cm), made especially for two girls. I tried to make something like "She art".


Ето и рисунката ми:
This is my drawing template:

Другата, за Еви, трябваше да е в готически стил, затова потърсих вдъхновение в нета. Прерисувах картинката, направих я на шаблон и пак я изрязах - този път в лилаво и черно(и пак вестници). Крилата направих от бял вестник, лакирах ги и им сложих напукващ лак за нокти да заприличат на пера(не се получи много, но става). Надписът - Вярвай в чудеса, дойде сам, поради факта, че момичето държи кръст(макар че за мен вярата съвсем не е определена религия!) Еви, вярвай винаги в чудесата! Те се случват!

This one was supposed to be in a gothic style( I don't know if I managed to do it):


Ето рисунката ми и картинката за вдъхновение:
This is my drawing template:
And this is the picture, that inspired me:

Надявам се да съм успяла да ви вдъхновя. Очаквам творбите ви с трепет!

I hope that I've managed inspiring you! I'm expecting your projects!

А това са наградите. Първата за първия проект/картичка(моля, за да е честен и равен старта, да направите картичката след задаване на предизвикателството):
And these are the prizes. First one for the first project(I'm asking you to make the card after the challenge is set for a fair and equal start):

Втората награда е за последния проект:
The second one is for the last project:

И последната е за проектът, който ме впечатли най-много:
And the last one is for the card that impress me the most:



А аз ще покажа моите картички тук:
Хоби 24, Мър Мяу - Искрата на вдъхновението, Крейзито - ръчно правени цветя, A and T Emerald faeries - anything goes, Bearly mine - Anything goes

10 коментара:

  1. Ехааа...Тони -направо са великолепни тези картички!!!:))) Не мога отлепя очи от тях:))) Вълшебни са! А красавиците на картичките са супер-определено много те бива в рисуването:))) А предизвикателството ти е страшно интересно и вдъхновяващо,така че с радост ще се включа ,ако мога:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми допада това предизвикателство! И картичките са вдъхновяващи!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Само така, Тони! Давай смело!
    Страхотна инициатива!
    Това е наистина впечатляваща публикация - откъдето и да го погледниш! Шапка ти свалям!
    А картичките ти - фантастични!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, чудесни са колажите, браво. She art манията определено те е треснала здраво и няма отърване от нея скоро.
    А предизвикателството е много интересно, щом успя и мен да ме накара да нарисувам нещо, колкото и нескопостно да е то :)

    ОтговорИзтриване
  5. Картичките/карините ти са много красиви! За съжаление аз нямам смелост да се пробвам с рисуването,но твоите красавици са впечатляващи!Благодаря за двойното участие в Тъмното-тинеджърско-хоби предизвикателство и Вдъхновеното забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
  6. Very very different but they turned out great. Thank you for joining us at The Emerald Faeries. Good Luck xoxoxo

    ОтговорИзтриване
  7. Great cards.
    Thanks for joining The Crazy Challenge.
    Hugs Berit

    ОтговорИзтриване
  8. Wow! Stunning cards your images are wonderful, thanks for joining us at the Emerald Faeries Challenge this fortnight.

    ОтговорИзтриване
  9. Lovely cards! Thank you so much for joining us at our anything goes challenge over at Bearly Mine Challenges this week. Good luck!

    Hugs, Natascha

    ОтговорИзтриване
  10. Тони, ти сериозно се впусна в рисуването..- добре се справяш и определено имаш талант за това.Продължавай..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 23- "Тъмна и/или тинейджърска" картичка, зададено от KalySto.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com