вторник, 27 ноември 2012 г.

Предай нататък 2012

С ОГРОМНО закъснение, но все пак в рамките на годината се включвам в инициативата PIF(Pay It Forward) за тази 2012 година. Записах се при Кейт преди няколко седмици, но пак недоразбрала, чак сега пускам при мен. Моля, ако въобще някой се запише, да коментирате под публикацията, ако искате да получите нещо изработено от мен. Аз обещавам най-тържествено, че за всеки от първите 5(ако има и 1 пак добре...:) ), ще изпратя до Коледа по нещо. А догодина ще се запиша по навреме, за да не бързам...:)
Тази инициатива е съвсем като за мен, аз обожавам да раздавам(затова и нямам твърде много материали напоследък, повечето си ги раздавам за награди, или просто за някой, който ме е докоснал). Когато човек дава, освобождава място за получаване, не задължително на подобни неща, не е задължително дори да са материални - за мен емоционалната награда е най-голяма и значима. Когато знам, че съм зарадвала някой, съм най-щастлива! Затова обичам празниците - да подарявам подаръци!
Ами това е от мен засега, ще чакам с трепет дали някой ще се запише...:)

6 коментара:

  1. Тони, ще се радвам да получа от теб Коледен подарък! Искам да се почувстваш истински щастлива!
    А и на мен ми се искаше да се запиша за инициативата, така че догодина ще те последвам в това начинание!

    ОтговорИзтриване
  2. С най-голямо удоволствие ще ти направя подарък! Пиши ми на и-мейла адреса си. tonya.blagoeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  3. Тони,и аз ще се радвам да получа нещо изработено от теб!Надявам се догодина да успея да се включа в това начинание.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, супер! Много се радвам, че желаещите стават двама(две :) ). Прати ми адреса си на e-mail - има го в горния коментар. А ти все пак си публикувай в твоя блог, може някой да се запише и за тази година...

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com