неделя, 18 ноември 2012 г.

Как да си направим печат с трансфер

Ето и обещаната публикация за това как да си разпечатаме текст(или картинка) направо на картичката с помощта на трансфер от хартия за печене. Лесно е, стига да знаеш как да си обърнеш текста огледално. На мен това ми куцаше и тръсих 4 часа!!! На вас може и да не ви отнеме толкова, но за моя капацитет - толкова:).
За да не губите и вие време ви предлагам рецептата:
В меню Insert
Изберете WordArt
Избирате формат на текста

Пишете каквото искате и го оформяте цветово, шрифта, изгледа

Отивате на WordArt Styles

Избирате 3-D rotations и по оста х слагате 180 градуса

И надписът ви е вече огледален!

Разпечатвате върху хартия за печене(wax paper)

И с уреда за биговане търкате върху картона, като гледате да не разместите надписа

Готово!
Надявам се да ви е било полезно. Много е удобно, когато искате да направите изчистена картичка и надписът да е направо върху картона, или просто за забавление:)
Хубав ден!!!

4 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Големи благодарности за двете техники!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, само да ти споделя, че аз го правя малко по-лесно :) Просто използвам в настройките на принтера опцията "отпечатай огледално", защото ми се случва да печатам от различни формати - не през word, a pdf, jpg и тн. Така че си разгледай като пуснеш нещо за печат настройките на принтера( properties) - при мен са при оформление на страницата... и така :) Иначе техниката си я бива, от всички за трансфер на които съм попадала тази ми е най-лесната.

    ОтговорИзтриване
  4. Супер идейка с хартията за печене. Не ми е проблем да си обърна надписа, но не се бях сетила, че мога да го изтъркам от нещо като паус ;-)))

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com