вторник, 20 ноември 2012 г.

Игра с награди по случай първия ми блогден ден

Здравейте на всички, които четат моите мисли, чувства и емоции, обрисувани с думи или картички! Измина почти година откакто на шега направих блога си(10 декември). И въпреки това, след една година, все още съм прохождаща в занаята. Не ми се сърдете, но рядко намирам време да се уча на нови неща и да правя подобрения в оформлението. И това ще стане, надявам се втората година.
Благодаря на всички, които през това време ме подкрепяха, окуражаваха, насърчаваха, поощряваха, коментираха, радваха се с мен и ме учиха на нови неща. За мен тази година беше много ценна в ред неща! Благодаря ви!
За една година не можах да постигна всичко, което исках, но животът е пред мен и, надявам се, всичко предстои!
И понеже човекът, който ме подкрепя и насърчава най-много е моят любим съпруг, заедно(даже и детето се включи) решихме да ви зарадваме(надявам се) по случай "остаряването" ми:).
Ще направим игра с четири кръга(поправено от три след забележката на Кати). Ще искам от вас да ми направите картичка, или друг проект по ваше усмотрение, на избрана от нас четиримата тема. В първия кръг вдъхновител и автор на темата е моят син - Петър(Пепи). За хората, които го познават, може би е ясно каква ще е темата, но засега ще я запазя в тайна. Вторият кръг ще е избран от моята дъщеря, Тияна, третият - от моя съпруг - Деян(Дидо), а четвъртият - от мен. Разбира се ще има и награди - по една във всяка категория,победителят ще бъде избран от автора на темата. Ще има и още една награда, за човека, който е участвал във всички кръгове(ако са повече компетентното жури ще избере победител).
Има обаче едно но...победителите ще трябва да се разделят с творбите си в наша полза. Т.е. бъдете подготвени, ако очаквате да спечелите, че ще ни изпратите творбите, създадени специално за нас. Дано не ви обезкуражи това условие, но чисто егоистично искаме нещичко и за нас, да остане спомен, който можем да пипнем след време:). Можете да участвате до 7 декември.
Победителите ще обявим на 10 декември 2012.
Засега толкова, очаквайте първата игра скоро, както и снимки на наградите.
Благодаря, че отделихте толкова време да изчетет всичко:)

П.П. Искам да систематизирам условията за по-лесно:
1. Има 4 кръга, темата е избрана от автора на кръга.
2. Можете да участвате с колкото искате проекта и в колкото искате категории.
3. Победителите избираме ние.
4. Победителите трябва да ни изпратят творбите си. В замяна ние ще им пратим награди:)
5. За един от всички, участвали и в четирите категории ще има още една награда(по-голяма).
6. Моля да ми давате ценни съвети, препоръки, критики и предложения за подобрения в блога ми.
7. Забавлявайте се!!!

Ето и наградите по ред на кръговете:

12 листа 15/15 см хартии, 5 фигурки от пяна и панделики в синьо, няколко релефа и капки роса

12 листа 15/15 см хартии, 5 фигурки от пяна и панделики в розово, няколко релефа и капки роса

12 листа 15/15 см хартии, 5 фигурки от пяна и панделики в зелено, няколко релефа и капки роса

12 листа 15/15 см хартии, 5 фигурки от пяна и панделики в жълто, няколко релефа и капки роса

Последната книга на ФЮТ за худ.проекти, 12 листа 15/15 см структурни картони, 4 листа диз.хартия и 2 листа за декупажни картички

Надявам се моят празник да стане и ваш! Благодаря ви, че сте с нас!

6 коментара:

  1. хи-хи аз съм от тия, които се досещат каква ще е първата тема, но ще си трая...Виж, Дидо може да ме изненада с нещо, той е по-труден за предсказване. И защо, да питам аз, Тияна е пренебрегната :) кога ще има кръг и за нея?

    ОтговорИзтриване
  2. Уместна забележка...ще поправя грешката...четири кръга ще има:)

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, честита годишнинка! Със страхотно удоволствие ще се включа в играта! Май и аз се досещам първата тема;-)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен начин си избрала да отележиш първата си блого-годинка, Тони! Ще следя с интерес и ще се постарая да се включа в играта :)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря. Очаквам ви да се включите, ще се радвам да има поне 3ма - 4ма участника...:)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна игра! Фантастични награди!
    Поздравления за страхотната идея!
    Желая успех и творческо вдъхновение на всички!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com