петък, 11 януари 2013 г.

PIF 2012 - какво изпратих аз

Това са нещата, които измайсторих за моите късметчета в Предай нататък. Вече всички са си ги получили и мога да покажа. За всички беше хем еднакво, хем различно - собственоръчно ушити пазарски чанти, по три ушити играчки за елха, по един пингвин, картичка и за Краси(понеже й предадох чак преди 2 дни подаръка, да я обезщетя:) ) една хартиена кутийка с малко съкровище вътре - фигурки от фимо, правени от мен. Ето, вижте:
 
 
 
Момичета, пожелавам ви да пълните до горе торбите, да си украсите догодина елхата и да сложите пингвина отдолу като пазител:). Надявам се съм успяла да ви зарадвам, за мен беше огромно удоволствие!
 
Искам да използвам възможността и да покажа подаръците, които аз получих, но сега открих, че съм забравила да ги снимам. Ще ги добавя по-късно.

3 коментара:

  1. На живо са още по-хубави Тони,благодаря ти от сърце за изненадката!

    ОтговорИзтриване
  2. Първата снимчица е на подаръчето, което получих аэ! Още веднъж много благодаря, Тони!

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета, радвам се, че съм успяла да ви зарадвам! И аз ви благодаря!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com