сряда, 6 февруари 2013 г.

Честита блого-годинка на Just Me

Бързам да хвана последния влак за играта на Just Me. Тази картичка я правя от 2 седмици и най-после днес я довърших. Започнах я въхновена от Кали и papre piecing. Това е първият ми опит с тази техника и няма да е последният. Картинката на момичето е от едно детско албумче с модели за обличане - да им нарисуваш рокли и да ги гримираш. Подарък ми е от Кати(Какичка) и е много забавно! Ще го използвам пак. Единствено имах проблем с контурите - бледо червени са в албумчето и се опитах 4 пъти, докато успея що годе добре, да ги мина с черен тънкописец. Първият опит беше покъртителен! Изглеждаше като готик мадама:). С косата не се справих много добре, но не ме съдете строго:). Понеже момичето е голямо се чудих как да запълня остатъка от пространството. Заложих на папки за релеф и едно цвете. Исках да има и едно малко цвете в косите, н не стигнах до там. Може би утре на свежа глава...може и надпис да ми сложа. Ще снимам на светло и ще сменя снимките.

 
Ще покажа картичката още тук:
http://sonia-craft.blogspot.com/2013/02/blog-post.html,
http://crazychallenge.blogspot.com/2013/02/138-for-birthday.html,
http://bearlymine-challenges.blogspot.com/2013/02/challenge-72-anything-goes.html

7 коментара:

  1. Страхотна е!!!Много е свежа и ми харесват цветовете:))) Аз тази техника още не съм се престрашила да я пробвам :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Сладка е, на мен също ми харесват цветовете, стилна картичка.

    ОтговорИзтриване
  3. Много идейна и красива картичка :) Благодаря ти, че се включи и в мояте блог игра :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много елегантна и добре композирана картичка. :)ххх

    ОтговорИзтриване
  5. Тони,благодаря, че успя дя се включиш в нашата игра! Картичката е прекрасна,а мадамата е много стилна ;)))Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  6. Една нежна и елегантна картичка! Много ми хареса, че си направила на дамата и стилни ръкавици в тон с тоалета й!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  7. Fabulous card, love the use of lace and stitching. Thank you for joining us at Bearly Mine Challenges this week. Hugs Jackie DT.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com