петък, 22 март 2013 г.

Button art/Картичка с картина от копчета

В този пролетен, но доста мразовит ден(сякаш зимата още не иска да си ходи), ви предизвиквам при Картичкофуриите да направите картина от копчета! Моите за вдъхновение са доста пролетни, защото такова е вече настроението ми:).
Първата картичка е направена с изрязано от една опаковка на черен шоколад дърво и щедро украсено с копчета - естествено със зелени, пролетно разлистено дърво! Има и зелена тревичка, както и за основа релеф върху прозрачна плака - много ми харесва ефектът!
Втората е по-изчистена и с доста по-малко копчета - да ви покажа, че за картина с копчета не е задължително да използвате много такива. Нея показвам в Less is more, а при Мария и Картичкофуриите. нека е дървото или последната, не мога да избера фаворит.
Последната ми се въртеше в главата отдавна и най-после й дойде редът. Доскоро имах има няма 20 копчета, а сега мога смело да ги използвам без притеснения, че ще свършат:). Както казах вече, купих си доооста солидно количество от Англия:).
Тук за трева използвах остатъци от един букет, много ги обичам тези на пръв поглед непотребни неща, които нормалните хора изхвърлят:). Аз, обаче, прибирам всичко с идеята, че може няяякога да ми потрябва:). Мъжът ми само недоволства, но какво да се прави:)

Още малко предизвикателства:
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/03/easterspring.html,
http://beingshme.blogspot.com/2013/03/blog-post_2.html,
http://gift-cards-villi.blogspot.ch/2013/03/blog-post.html.
В Авантюрата на Шми ги показвам, защото са правени за виртуално вдъхновение, а при Вили, защото е нетипично за мен да използвам толкова много копчета(Вили, ако прецениш, че не отговаря на условията, можеш да ги изтриеш).

Усмихнат ден ви желая и се надявам да видя вашата интерпретация по темата!

12 коментара:

  1. Уау...Тониии,всичките са просто страхотни!!!:))) Много ми харесват и трите и особено интересната идея с копчетата-зеленото дърво е невероятно и толкова свежо оригинално!!!:))) Благодаря ти,че празнуваш с мен с толкова цветно и пролетно настроение!:)))ХОХОХ

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, страхотно си се справила с button art-a! <3 Със здраве и вдъхновение да си ползваш новите придобивки! :)))) Първата картичка с дървото ми хареса страааааашно много, но тази която ме усмихна най-широко, е последната! :D Толкова е шарена и по детски весела... :))) <3
    Поздрави и пъстър ден!
    ХОХО

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, картичките както винаги са страхотни! Ако искаш вярвай, но всеки път, щом посегна да изхвърля нещо подобно на тревичката в картичката ти, се сещам за теб. Приготвила съм ти вкъщи малко такива неща, които се надявам да са ти полезни. Като се видим - ще ти ги дам. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ихаа, колко свежи, цветни и забавни са тези копчета! Много ми харесва тази идея! Дано да ми остане време и да успея да се включа в това така забавно предизвикателство!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  6. These are very cute! I really like the button tree! So fun! Thank you so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване
  7. Gorgeous card Toni :-)all of them are fabulous and I love how you used the buttons :-)

    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge
    luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  8. Много са яки картичките Тони, харесаха ми. А и при толкова копчета у вас явно музата здраво се е настанила сред тях...

    ОтговорИзтриване
  9. Ехееей колко копченца ме посрещаат... Макар и обърната темата ми, пак е по темата - вдъхновяваш, Тони. Различни и нестандартни, харесаха ми. Определено изпълни обещанието си и преизпълни квотата си в Авантюрата. Благодаря за споделеното от сърце :)ххх

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ви, момичета, за топлите думи! Много ме радват! Джиджи, и на мен ми е най-любима последната:). Усмихвам се като я гледам:). Иве, мога само да се нахиля широко от факта, че ми събирам разни "боклучета" :). Както казах, нормалните хора ги изхвърлят, а аз им се радвам:). Шми, радвам се отново на твоето присъствие(макар да не съм спирала да го усещам!). Очаквам и вас при Картичкофуриите! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  11. I'm really sorry I'm so late in visiting, but last week completely got away from me.
    What great cards!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ОтговорИзтриване
  12. Весели, свежи и с такъв положителен заряд! Чудесни са :)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com