неделя, 1 септември 2013 г.

Циганско лято / Indian summer

  Здравейте, феички и фейчовци!
  С тази картичка искам да ви поздравя за началото на "циганското лято" тази година. Надявам се то да е дълго и топло. Това е и темата на новото предизвикателство в ТокБобок. Заповядайте ми на гости там. Подготвила съм тематична награда и три печата по избор от магазинчето ни.
Ние в духа на закъснялото лято утре заминаваме на импровизирано море в Гърция. Пепи ни питаше след като се върнахме от почивка преди три седмици - "кога пак ще отидем на море?". И ние му казахме - догодина! Изведнъж изпадна страхотна оферта, на която не можахме да устоим, и вчера го сюрпризирахме с новината. Всичко е прекрасно, само че аз за пореден път тази година трябва да редя багажи...но не се оплаквам :).
  С момичетата от Мър Мяу явно мислим еднакво, защото темата при тях този месец е същата :) и то без да сме се наговаряли :). Затова пращам картичката там. Също и в Card Mania, защото съм използвала хартиена панделка. Показвам я и при Картичкофуриите като лятно изкушение - надявам се предизвикателната русалка и морският бряг да са достатъчно изкушение :).
Картичката е шейкър с морски пясък - любима техника напоследък :). Бях я приготвила за рождения ден на дъщеричката на кръстниците ни, но я "счупих" точно преди да я поднеса! Сега трябва да я ремонтирам и да им я дам след 1-2 седмици :). Някой път се чудя с тези две леви ръце как въобще успявам да сътворя нещо :).
  А картинката, ако не сте прочели в ТокБобок, е мое дело. Е, не е перфектна, но аз си я харесвам много. Следващата ще е по-хубава. Има още няколко, скоро ще ги качим в магазинчето - морски обитатели.
  Благодаря ви за вниманието. Аз отивам да оправям багажи. Ще се видим след една седмица, защото там няма да имам лаптоп, нито телефон с и-нет. Ще видя какво сте сътворили по темата на 9.
  Пропуснах да споделя, че на 8 септември имаме годишнина от сватбата и поне тази година ще я отпразнуваме на море :)
  Чао от мен. I'll be back!


 Снимах я и преди да я направя шейкър, в случай че нещо я окьопазя :)

П.П. Показвам я и в Simon Says - Anything goes

5 коментара:

  1. Тони прекрасна картичка.Желая ти едно незабравимо и романтично пътешествие до Гърция и ще чакам да показваш снимки за да се изкефя и аз:)))Прегръдки,целувки и слънчево настроение в двойна доза за цялото семейство:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, колко хубаво е да имаме едно дълго и горещо лято... Страхотно вдъхновение си ни подготвила, спор няма... И колко предвидливо си я снимала. :)
    Да си изкарате страхотно на морето и много хубав и забавен празник да си направите там!

    ОтговорИзтриване
  3. Very pretty! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, много се радвам, че се включи и то си си направила труда да направиш сама тази прекрасна картичка!
    Че е лятна - да, а също така и морска, но милата русалка ми изглежда толкова чиста и по детски невинна, че в никакъв случай не бих я нарекла "предизвикателна", може би като порасне... :)
    Поздрави и приятно изкарване!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е хубава! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com