петък, 4 октомври 2013 г.

Есен, есен

Здравейте в този прекрасен есенен ден по блогопространството!
Поднасям ви моята интерпретация на тема Есен. Разпечатах си картинката (на Saturated canary, купих си я отдавна с благотворителна цел и чак сега стигам да я ползвам) и реших да се оставя на интуицията какви цветове да използвам. Посягах към моливите наслуки и се получи доста цветно и шарено, не съвсем есенно, но на мен ми харесва. Кой е казал, че есента не може да е весела и шарена? :-) Дано да се хареса и на получателката - моето късметче от Картичкофурийската размяна за 5 октомври. Чаках потвърждение, че е получена, за да ви я покажа :-).
А вашата есен каква е? Чакана, обичана, цветна, щастлива, топла...покажете ми я в ТокБобок. Чакам ви до края на месеца.
Целувки, усмивки и много добро настроение от мен!!!


Предизвикателства:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/09/cmc-30-cute-as-button-use-at-least-1.html,
http://challenges4everybody.blogspot.com/2013/09/challenge-30-anything-goes.html,
http://creativecraftchallenges2.blogspot.com/2013/10/challenge-20-anything-goes.html,


4 коментара:

  1. Прекрасна картичка! И много ми хареса твоята интерпретация на есенни цветове. Защо не? Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  2. Sweet card! That rainbow paper is perfect for your image! Thanks for joining us at Creative Craft Challenges!

    ОтговорИзтриване
  3. :) Много ми хареса даже, особено това, че е в нестандартни есенни цветове. Благодаря ти, Тони!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми хареса твоята свежа есен! Готина мацка и е оцветена страхотно!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com