понеделник, 24 февруари 2014 г.

PIF 2013 - какво изпратих аз

Закъснях с тази публикация вече два месеца и май е крайно време да покажа какво пратих на момичетата, които се записаха при мен. Сигурно си мислите, че съм несериозна и не съм изпълнила обещанието си...е, не сте много далеч, щото го оставих за последния момент, но все пак успях да зарадвам всички преди края на 2013 година( с едно изключение, но нямах адреса по-рано).
Когато се записах си казах, че има ужасно много време до края на годината и сигурно до лятото задължително ще съм готова. Е, бях, ама само с това за Джиджи - калъф на книга от плат и книгоразделител, в комплект с картичката гардероб. За съжаление, обаче, съм затрила снимките и не мога да ви ги покажа. Джиджи, ако можеш снимай ги, моля те и ми ги прати.
Останалите ги правих между малко преди и след Коледа и затова са на такава тема:
След любезната и отзивчива намеса на Джиджи, си имам снимки и на нейното нещо :) :






Идеята ми беше за всички да са такива нещата, но като се забавих твърде много реших да са поне тематично Коледни останалите:









Всяко комплектче съдържа кутийка сърце от картон(ръчно изрязана с ножичка за нокти), easel картичка и изграчка за елха от плат. Надявам се да съм успяла да зарадвам момичетата. Благодаря ви за доверието, за мен беше удоволствие да творя за вас.
А относно това, което получих - засега само от Стоте овце едно портмоне-корона с цип. Знам, че Диди и МаДе не са забравили за играта, но също знам колко е трудно да се концентрираш над 100 неща едновременно. А когато и да дойдат техните изненади, знам че ще бъде в най-подходящия момент :).
Поздрави и до скоро!
Много

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com