вторник, 4 март 2014 г.

Рокля за Мая

Здравейте, мили хора.
Наскоро малката дъщеря на нашите кумци имаше рожден ден и се престраших да й ушия рокля за подарък. От много време искам да осъществя тази си мечта и ето, че й дойде времето. Като за първа(досега съм шила само за кукли и един бебешки опит за сватбена :) ) рокля, реших да заложа на сигурното и използвах готова кройка. Можете да я намерите ето тук. Разпечатвате си я, нанасяте на плата, режете, шиете и готово! Много лесно и ефектно моделче. За 2 часа я уших, а като свикне човек и за един може. Засега ще тренирам с готови кройки, а някой ден ще се престраша и с мои :)
Само да отбележа, че снимките са лоши, защото моят модел беше много непослушен и неподкупен! Даже на половината снимки реве и си дърпа роклята да я съблича...Ето я:

На тази снимка цветовете не са реалните. Опитах да я пооправя във Фотошоп, но се загубиха жълтите цветя, защото фонът беше целия жълт!





Тази рокля може да се носи няколко години, защото само като се преместят копченцата се разширява, а дължината сега е доста голяма, има мегдан :)

Показвам я при Мър Мяу, където темата този месец е Всичко, освен картичка

9 коментара:

  1. Леле Тони, ама тази рокличка е страхотна. А пък за модела да не говорим :) Сега с тази моята принцеса, може и аз да се престраша да шия отново :)

    ОтговорИзтриване
  2. Роклята е много хубава!Давай смело със следващата!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудна рокля, страхотна манекенка:)

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладка рокличка! Практична и готина, "моделката" ще събира погледите лятото:)

    ОтговорИзтриване
  5. Браво Тони, направо ме разби. Прекрасна рокля!

    ОтговорИзтриване
  6. Супер! Браво, Тони! Само желание трябва! :)
    Аз отдавна съм правила такива проби и знам, че не е толкова трудно!
    С интерес очаквам следващите ти изделия! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. Леле, Тони, станала е ПРЕ-КРА-СНА! И десена толкова ми харесва... Веднага си запазвам кройката с надежда и аз някой ден да се престраша :))

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви, дами. На всички, които също искат да опитат пожелавам много забавление и да не се бавят много :). Аз съм готова с втората си рокля, по моя кройка :) Скоро ще показвам.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com