вторник, 29 април 2014 г.

Албум за Магдалена

Това е първият ми бебешки албум, но със сигурност ще има още. Такова удоволствие ми достави да го правя, че пак бих си го причинила :). Кориците са от двойно залепен бирен картон(мукавата ми свърши и затова така), облепени с плат в цвят корал и отгоре дантелен плат. На допир е много приятно. А и на външен вид, поне на мен ми хареса :).
Вътрешните страници са от любимия ми картон, който става за акварел, туш и гвашова техника, каквото и да е това (извинете за невежеството). Ще покажа снимка в края на публикацията.
Хартиите са на Papermania от последната им колекция. Много са нежни и са перлени. Стават перфектно за сватбен албум, дори вече го замислям...
Търсих дълго дигитален печат на бебе ангелче и след като не намерих, се заех да си нарисувам. Можете да го намерите тук. Направих си рамка от полимерна глина, но понеже нямам калъп за цяла рамка, а само ъгълчета, си я сглобих на части. Пипкаво е, но ми хареса резултатът. Боядисах я с акрилни бяла и коралова бои, оцветих картинката с подходящи цветове и воала!
Дано да се хареса на майката на бебе Маги. Погачата е скоро, но показвам албума, защото не ме познават и не би трябвало да разваля изненадата :)
Приятни почивни дни! Ние утре заминаваме на пътешествие, ще се видим като се върнем ( и в една задочна публикация за 1 май :) )








Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com