понеделник, 14 юли 2014 г.

Patchwork / Пачуърк

Обичате ли кръпките? А да шиете? А да си събирате малки непотребни парченца дизайнерски хартии? Мисля, че на последния въпрос всички сме единодушни :). Всеки уважаващ се крафтър си има кутийка/пликче/чекмедже, в което си скатава дребни, на пръв поглед непотребни парченца от дизайнерски хартийки. Защото може би, евентуално, някога ще му потрябват :). Еми и аз съм от тях. Лошото при мен е, че съм толкова разпиляна, че ги "събирам" и после не знам къде са :(. Някой ден ще стана подредена...поне за пред мъжа ми това е версията :).
А вие, ако също като мен събирате дреболии, вадете ги и ни покажете при Картичкофуриите как ще ги "зашиете" в едно прекрасно шарено, цветно одеалце, което да покрие фона на картичката ви.
Искам да ви поканя и на още едно място - едно много любимо мое местенце - Картишок. Ако по някаква причина не сте запознати с това цветно, шарено, весело и полезно местенце, поправете се, моля! Те имат повод да празнуват, а аз обичам рождените дни много! Обичам да радвам хората с ръчно правени подаръци. И понеже те скоро ще прохождат (макар, че мен ако питате това бебе е проходило далеч преди годинката), картичката е тематична - с бебок :).
Обичам да пиша и като видях темата на празненството им бях сигурна, че ще се включа. Не съм сигурна, обаче, дали съм разбрала правилна условията...моите писания дали отговарят на изискванията...
Момиченца - кокиченца, желая ви все такова нестихващо вдъхновение, да сте все така заразяващи с оптимизъм, идеи и усмивки и да се забавлявате много по пътя! Пожелавам ви екипът ви да расте прогресивно и да ни радвате с още повече идеи, проекти и хитринки. А моята картичка ще отлети за Кат, която се явява баш Картишока! Искаше ми се да подготвя по нещо за всички, но няма да мога, уви :(.
Прекрасен ден и много усмивки от мен!


1 коментар:

  1. Тони, много сладка картичка си сътворила, съвсем като за едногодишното ни бебе :) Благодаря.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com