неделя, 28 декември 2014 г.

За мама / For my mom

Здравейте и Честита Коледа! Починах си прекрасно при мама и тати и със завръщането си вкъщи бързам да ви покажа какво измайсторих за моята прекрасна майка и нейния 60 рожден ден (който беше на 3 ноември, но не се бяхме виждали от октомври!). Започнах този албум още края на октомври, но понеже исках да е много специален го обмислях дълго време. После пътуването ни ноември отпадна и работата по албума беше изместена от поръчки. Малко преди Коледа, обаче, успях да го завърша и подаря на 25 дек. Почти навреме :). Но все пак си заслужаваше чакането. Доволна съм от себе си, а и мама го хареса много. Каза, че тайно си мечтаела да й направя албум някой ден, но не ми беше споделяла. Сега остава по-рудната част - да си избере с кои снимки (на внуците :) ) да го запълни. Сигурна съм, че ще бъде разглеждан много пъти и затова се надявам да съм го направила достатъчно здрав...поне съм й под ръка и мога да го ремонтирам :)
Направих и картичка в същия стил. Мноооого ми хареса. Тези рамки са ми голяма слабост. Сдобих се с тях от Дани. Пак ще си купя, много са нежни и красиви.
И албумът, и картичката са облицовани с дантелен плат. Стана доста бонбонено розово, ноооо, какво да се прави. Все пак е за момиченце :)
Ето ги и тях:










Предизвикателства:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2014/12/248.html,
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2014/12/blog-post.html,
http://crazychallenge.blogspot.com/2014/12/cch-187-everything-goes.html

6 коментара:

  1. Много красив комплект! Харесва ми идеята ти да направиш кориците с дантела.Стои много нежно и изискано.

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти е жива и здрава мамата, и на 60 и на 160, все да е до теб и да те подкрепя и обича. А ти да и правиш прекрасни подаръци, на които тя да се радва.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен комплект!Много ми хареса дантеления плат.
    Благодаря ти ,че се включи в Щурото предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  4. С чувство, вложено в творение за мама, всичко се получава красиво!!!Честита Новата година, да сте живи и драви всички у дома !!!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен бонбонен албум, а вътре е толкова свеж и цветен! Сигурна съм,че след като го напълните със спомени,ще стане едно от най-големите съкровища на твоята майка!
    Благодаря ти, че го сподели моето Картичкофурийско предизвикателство!
    Усмихната и успешна нова година,
    Кали

    ОтговорИзтриване
  6. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com