неделя, 8 март 2015 г.

Осмомартенска скрапбук размяна

Здравейте и честит празник на  всички дами! В този хубав снежен, зимен празничен ден минавам да ви покажа какво сътворих за моето късметче от Скрапбук размяната на Ем - Софи. Тя си поръча рецептурник. Това беше голямо предизвикателство за мен, понеже досега не съм правила (изключвам този преди 2 години за сестра ми, който даже ме досрамя да покажа :) ). И понеже време имаше предостатъчно, а аз идея си нямах как точно се прави рецептурник, протаках, протаках, докато не дойде крайният срок. Тогава се мотивирах, запретнах ръкави и за 2 дни се справих. Реших да е на 100% ръчно правен, затова купих картони, нарязах ги на страници 15/20 см, направих 4 разделителя от мукава, кориците декорирах с едни стари лидълски хартии, които паснаха идеално за целта, малко цветя, приборчета и накрая халки. Избрах халките, защото Софи може да си добавя или размества странички, ако има нужда в някой сектор за сметка на друг.
Дани да й хареса и да й върши работа. А по пътя събрах идеи за още поне 2 рецептурника, така че ще експериментирам :)
Весел празник и до скоро!!!







2 коментара:

  1. С такъв весел ,цветен и създаващ настроение рецептурник и аз,която не си падам много по готвенето ,бих готвила с усмивка!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com