неделя, 15 ноември 2015 г.

Албумчето на Валентин

Прекрасно утро на всички! В унисон с тази златна слънчева есен ви показвам Албумчето на Валентин, което завърших в петък...най-после. Това беше най-дълго правеното албумче. Поръчаха ми го август месец и понеже нямаше краен срок за направа все се оправдавах, че нямам време (и наистина три месеца почти не бях сядала на бюрото си. Аман от лекции, работа и домакинстване :) ). Поръчката беше за албум А4, с бели листи вътре, поне 19 на брой, без халки, а като книга направен и с корабчета. Имах една идея за корабчета, но в последствие ми хрумна тази идея за подводницата - бебето е капитан и наблюдава другите подводници от илюминаторите си :) Имат си ацетатен лист за автентичност и жълти болтове :) Заложих на семпла украса, все пак е за момченце, а и аз лично предпочитам по-плоските украси за по-лесно съхранение после. Имаше изисквания за страници с текстове вътре, за които ми помогна една моя приятелка - Пепи, благодаря ти много! Накрая на задната корица сложих едно джобче за диск със снимки или пък други извадени снимки. Да го ползват със здраве и да го напълнят с прекрасни спомени :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com