събота, 11 юни 2016 г.

Картичко-плик-кутийка за сватба

Миналата събота бяхме на сватба. И въпреки, че знаехме за датата от няколко месеца по-рано, естествено, в мой стил, правих картичката в последната вечер! Нямаше да съм аз ако я бях направила по-рано :) А освен това имах и една поръчка за сватбена картичка, за същия уикенд, пак от няколко месеца по-рано....да, и нея правих в последния момент :) Всъщност като се замисля това е картичко-кутийката за моята приятелка. От нашата сватба още не съм обработила снимките на кутийката, но е подобна. Идеята ми даде Кати, тъкмо беше правила няколко кутийки покрай 24 май. Даде ми едната за мостра, че в последния момент вече се чудех какво да направя. Хем да има младоженци, хем да не е съвсем стандартно. Кутийката беше супер вариант - хем място за пожелания, хем за пари, хем по-разчупено. Размерите са 11/16, вътре - 10/15 см. Букетчето на булката е от мини трилистни цветенца от един пънч - остатъците за хвърляне :) С пинсетите се лепят лесно, с пръсти - невъзможно, поне с мойте кебапчета. Хартиите са едни от любимите ми - на Lemon craft, от магазинчето на Бо. Беше ми леко жал да скрия едната страна на двустранните хартии, но предвид късния час и изтичащите срокове нямах много избор.
Показвам я при Картичкофуриите - картичка-плик: http://cardsaddicted.blogspot.bg/2016/05/297.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com