понеделник, 25 юли 2016 г.

Бухалски шах / Owl chess

Всичко започна миналата година, когато бяхме в Тоскана с децата. В едно приказно градче, построено на ръба на голяма скала, от витрината на едно уютно магазинче гледаха едни сладки малки бухалчета, комплект за игра на шах, с дъска. От полимерна глина. Ръчна изработка. Прекрасни!!! Но струваха над 150 евро. Наш Пепи се залепи за витрината и каза, че няма да мръдне докато не му го купим. Той е фен на шаха, но повече на животните. Обяснихме му, че в момента не сме предвидили 170 евро за това и че когато можем ще вземем такова. Естествено, в главата ми веднага се роди идеята аз да му направя подобни, но до изпълнението им стигнах една тази година в навечерието на рождения му ден (10 юли). Отне ми 8-9 часа, от 6 следобяд на 9ти юли до 3 през нощта на 10ти. Не успях да спя през нощта от емоции, а и се върнах 8 години назад в същия ден (той започна да се ражда в полунощ, а се появи чак в 16 часа същия ден). Мисля, че не помни Тосканския комплект, но радостта в очите му при вида на моя ми е достатъчна. Не се отлепи от него докато не изигра първата партия с баща си (аз не съм фен на шаха), 1 минута след като се събуди :). После игра с братовчед си, с дядо си, сам...цял ден беше запленен от бухалите. Е, не всеки ден е Великден, но на мен и този един, специален ден ми е достатъчен! Сестра ми пък му направи шахматна торта, в унисон с нашия подарък. Разиграха набързо останалите фигури, след което изчезнаха яко дим в тумбаците им :)

2 коментара:

  1. Изключително креативна! Страхотни малки бухалчета си сътворила. Да е жив и здрав малкия Пепи и да ви радва много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Деси, и за комплимента, и за пожеланията :)

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com