четвъртък, 19 януари 2017 г.

7 години Картичкофурии

Да, наистина са толкова! Звучат ми толкова много! Всъщност от толкова време и аз съм в това хоби. А на всичкото отгоре 7 ми е любимото число! И това ако не е на късмет :) И понеже е много специален повод, предизвикателството този път е по-голямо и шарено. Под надслов "Седем" - цифрата 7, 7 елемента, 7 различни украси...ако можете да ни убедите, че на картичката ви има 7 някакви неща, значи отговаряте на основното изискване :). Нооо, това не е всичко. Всяка от нас, Картичкофеите, както и любимата ни домакиня - Деси, също задаваме теми. Та общо стават 7. Моята е лесна - шев по картичка(истински или фалшив) за рожден ден. От всички, включили се в моята тема, ще избера един победител, на който ще изпратя картичка от мен и дребна изненадка. Така, че вадете шевните машини, маркерите и печатите и елате да празнуваме заедно! Ще има цели 7 награди!!! По-голям шанс за всеки! А ето и моето вдъхновение - картичка за рожден ден със 7 елемента за украса - дантела, рамка, 2 пера, 3 цветя.

2 коментара:

  1. Много интересно сте го замислили това предизвикателство. Шевовете са ми много любим елемент от крафт проектите ми, така че ме очаквайте. ;)
    Тони, твоята картичка, с тези готини цветове, ми напомня чисто синьо небе и ярко лятно слънце. :) Размечтах се.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще те чакаме, Маги!
      В тази зима навън и аз от време на време се размечтавам за синьо лято :)

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com