неделя, 22 януари 2017 г.

Бел / Bell

Запознайте се с Бел. Тя е последната ми рожба, родена 2 години след предишната. През тези 2 години вдъхновението ме беше напуснало. От повече от годинасъм започнала 2 кукли, които чакат да ги довърша. Мисля, че скоро ще го направя. Но първо ще направя една принцеса Бел за моята принцеса. Че като видя тази я поиска за нея. А аз съм я обявила за подаряване във фейсбук страницата ми. Ако ви харесва и искате и вие да се включите в томболата, посетете страницата ми TokBobok Handmade и оставете коментар под снимката на Бел. В понеделник вечерта ще изтегля късметлията. Тази малка красива кипра е едва 20 см висока, но сърцето й е голямо и има много любов за раздаване. Прекрасна лежерна неделя и успешна нова седмица!!!

2 коментара:

  1. Много е сладка тази Бел, видях и я и на живо. Късметлия ще е този, който я получи. Нека тя да доведе обратно вдъхновението ти, Тони.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Кат. Мисля, че успя да го върне. Макар че това ще е сигурно след като завърша започнатите и направя нова :)

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com