понеделник, 1 май 2017 г.

Картичкофурийска среща пролет 2017

Прибираме се към София. Доволна съм. Напълних душата си с позитивни емоции, вдъхновение и весели мигове. Купих си някои нови неща и нямам търпение да ги пробвам! Дано музата ме държи по-дълго. Запознах се с толкова много нови хора, че за срамотите не запомних имената на всички...но на есенната среща ще затвърдя :) В събота беше рождения ден ва Кат и на Картишок и по този повод й направих книга за пожелания, в която всеки участник да й напише по нещо за спомен. Направих и от любимите си химикалчета от хартия, които показах как се правят днес на желаещите. И сякаш съм знаела, че новата тема в Картишок ще е крилата, сложих феичка на книгата. Нека крилата й отведат Кат и момичетата от екипа й където пожелаят! А аз отлитам при моите момчета(3 броя с кучо) и момиче, че ми домъчня много за тях!
Вчера правих карвинг свещ с прекрасната Стела Плачкова и прекрасният й екип от работливи джуджета - много съм щастлива че се запознахме и пак ще отида! Толкова ми харедаха тези свещи! Ето я и моята:
До скоро!

2 коментара:

  1. Тони, хич не се притеснявай за имената - и аз съм така ;).
    Ама пък срещата беше супер и много се радвам че се видяхме!

    ОтговорИзтриване
  2. Даааа, и аз много се радвам. Така хубаво се заредих с емоции и вдъхновение, че не мога да спра да бълвам картички от вчера :)
    Надявам се да се видим пак и на есен

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com