петък, 26 май 2017 г.

Черно и бяло

Това е новата тема при Картичкофурии тази седмица. За някои лесна, за други трудна. За мен определено е предизвикателство тази цветова комбинация, но пък успях да "родя" цели две картички за вдъхновение. Едната от любимите ми шейкъри, другата с новия ми стенсил на Тим Холц, който си купих от Бо още на срещата в Габрово. Най-после го вкарах в действие. Имам идея за още една. Току виж тази вечер ми остане време да си поиграя. Макар, че вчера разчистих масата (почти цялата!) и не знам дали ми се вади сергията отново... Добре че идват гости от време на време, че да си подреждам :)

1 коментар:

  1. Ха-ха, как ме развесели само!
    До болка познато - така е, като си нямаме ателиета, отделно пространство вкъщи... Тръгна да правя нещо, а то се е скрило.. Започва една игра на криеница..
    А картичките ти са много хубави!
    Благодаря за вдъхновението и информацията - от теб научавам за някои предизвикателства. Ще се опитам и аз да направя нещо.
    Приятен ден и творчески ентусиазъм!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com