сряда, 19 юли 2017 г.

Домашно баунти

   Вкусно, лесно и (може би) полезно. Полезно за душата поне. От време на време ми се дояжда силно сладко и гледам поне да е нещо по-малко вредно. Уви, пакетирано от магазина няма такова. Дори суровите барчета не съм убедена че имат само нещата от съдържанието.
   Затова, когато мога, предпочитам да си забъркам лично нещо вкъщи.
   Тези баунти бонбонки станаха наистина бързо и лесно. Вдъхнови ме инструкторката по водна аеробика (ходя от 2 седмици и много ме харесва!). Вчера беше направила и след тренировката ни почерпи. Ама аз съм такъв човек, че без 1 мога, ама с 1 не мога. И се наложи да си направя още. Добре че имах кокосови стърготини, малко кокосов крем останал от тортата за рождения ден на Пепи(скоро ще я кача и нея). Трябваше само да купя черен шоколад, че ми беше свършило какаовото масло. Иначе щях да си направя и кувертюра.
   На водна баня на слаб котлон се разтопява кокосовият крем, към него се добавя равно количество мед (в моя случай по около 50 грама) и накрая кокосови стърготини на око. Напълних силиконова форма за бонбони (може да оформите дълги цилиндри като за истинско баунти и да го усучете с фолио или хартия за печене). Пъхнах във фризера за 2-3 мин.(ако имате време може и само хладилник за поне час). После ги извадих от формата и залях с разтопен на водна баня черен шоколад с бадеми. Боднах по един бадем отгоре и пъхнах в хладилника да стегнат. Свършиха светкавично! Не че бяха много...формата е за 15 само... Пак ще направя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com