сряда, 23 август 2017 г.

Сватбен албум за Сиси и Ники

   Всеки последен албум ми е най-любим. Докато направя нов. Понякога минава много време без да съм подхващала някой. Този се роди бавно...много бавно. Правих го 5 дни. Все нещо не намирах както трябва, все не ми харесваше корицата. Не стига, че го направих с месец и половина закъснение след сватбата, ами и не стана от раз. Хем вече бях правила албум, подвързан с панделка, но пак се тутках докато се сетя точно как бяха тънките моменти. Успях все пак. И крайният резултат ми хареса. Мисля, че и на младоженците им хареса, или поне от уважение така казаха :)
   Листите вътре са 20, форматът - А4, на двете корици има по един джоб от ацетат за диск със снимки или пък за някоя хубава снимка.
   Имам да правя още два сватбени албума, не знам кога ще стигна до тях...нещо вдъхновението ме е напуснало. Явно трябва да мине почивката (дълго чакана тази година, чука на вратата вече)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

tonya.blagoeva@gmail.com