петък, 20 октомври 2017 г.

Тикви / Pumpkins

Моите тикви най-после узряха на платното! Започнах ги миналата седмица, но нямах време да ги завърша веднага. Така ме сърбяха ръцете! Най-после стигнах да ги нарисувам, оцветя и залепя за платното.
Вдъхновението беше от Кат с лилав фон и оранжеви тикви. Листата ми бяха останали от АТСкити от срещата. Събрах си малко жълъди от парка и готово. Много си ги харесвам тез тикви! Първите са ми, но съм много доволна. Само най-малката леко я овапцах, ама здраве да е. Оказа се че маркерът, който си мислех че е перманентен, не е. И като лакирах тиквата всичките черни контури и светлосенки се размиха! Направо зле ми стана. Нямам по-тънък перманентен и направих линиите с по-дебел. И си личи. И ми боде малко очите. Ама ще го преживея :)
Бъдете щастливи, благодарни и благословени!


Тиквите показвам при Картишоците

1 коментар:

  1. БРАВО!
    ( Очакваме и тиквен пай! Усмивка!)
    Не забравяй да участваш и тук -
    IKEsWORLD CHALLENGES #99 AG + AUTUMN
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/10/ikesworld-challenges-99-ag-optional.html
    Късмет и до скоро!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com