понеделник, 29 януари 2018 г.

КФП 361 Рози - напомняне

Наминавам да ви напомня за текущото предизвикателство Рози, зададено от Ели.
Цветята са едни от най-използваните елементи за украса на картички. Ако често посягате към тях, този път хванете някоя роза за ушите (далеч от бодлите) и я закичете на най-личната си картичка! И, разбира се, ни я покажете да й се полюбуваме и ние.
Аз и Диди подготвихме за вас по едно вдъхновение. Моята картичка я правих цяла седмица, общо взето от обявяването на темата до преди няколко дни. Нещо вдъхновението ме беше напуснало, но се завърна с пълна сила и я завърших.
Многопластова, рошава, в пастелни цветове(с прекрасните хартии на Бо), с рамка от гипс(благодаря на Мариянка), мини стъклени топченца, пасти и шаблони и с розички от фоамиран, навити от шаблон.
Моята изненада е, че за това предизвикателство ще подаря на някой от участниците тази картичка. Още не съм решила дали на случаен принцип, или която ме вдъхнови най-много.
Така, че имате шанс за 2 награди!




2 коментара:

  1. Разкошна картичка, Тони! Микро топченцата са ми любимо допълнение към проектите напоследък.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даааа, и на мен! Много нежно стоят.
      Благодаря ти, Маги! 😘

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com