четвъртък, 17 май 2018 г.

Отново вдъхновено от Ника

Вчера гледайки видеото на Ника се вдъхнових да запретна отново ръкави и да помацам с пръсти.
Това е най-голямото платно, което съм се престрашавала да подхвана - 40/40 см. В началото доста се притесньвах дали ще успея да го запълня, е, успях. Доколко красиво не знам, но ми се лееше с лекота. Цветята направих с шпатулата за структурна паста и с пастата. После с пръсти доомацах с розова и червена боя. Започнах ги с идеята за рози, но май на божури помече приличат. С новите метални маркери от лидл направих бели контури и понеже запецваше и не искаше да рисува много, много, го тръснах да тръгне и станаха бели пръски...ефектът на дефекта се получи малко. Та донапръсках после още да е по-равномерно.
Тази картина включвам при Картишоците. Надявам се да успея поне още един път да участвам. Много ми допадна темата.


5 коментара:

  1. Прекрасно се е получило, Тони! А цветята са невероятно красиви и ефирни!

    ОтговорИзтриване
  2. Лелее! Останах без дъх! Знаеш, че е красиво, няма нужда от хвалби! Но:
    БРАВООО Тониии!/ Ще стана и аз ... веган!/ Усмивки!
    Благодаря ти - наистина много ме зарадва това твое платно.

    ОтговорИзтриване
  3. Браво, Тони! Страхотно платно! Ника е голямо вдъхновение. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, момичета! Много ме радват коментарите ви 😘

    ОтговорИзтриване
  5. Направо си е жива конкуренция на Ника с това платно :):):)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com