събота, 21 юли 2012 г.

Дамски коктейл

Преди време бях помолена да направя картичка за сватба. Дамата имаше определени изисквания, които не ми каза веднага и след няколко неуспешни опити да я впечатля се отчаях. После имах точно задание как да изглежда, но някак си не ми идваше музата...до днес. Не можах да я завърша, но поне напреднах. Вероятно сватбата отдавна е минала и ми е ужасно неудобно, но когато картичката е готова, ще я подаря, да си я ползва за друга сватба. Та, вдъхнових се да направя картичка за моминска вечер(бях правила преди почти 2 години подобна) и да я подаря на същата дама. Получи се доста шаренко, весело и празнично(надявам се:) ) и затова ще я включа при Мър Мяу и, разбира се, при Картичкофуриите, които ме вдъхновиха да направя коктейл. Имам още една идея, но да видим дали ще ми стигне времето, тъй като утре заминаваме на планина, да избягаме от жегите:).
Прохладна, спокойна и лека нощ!



3 коментара:

  1. Каква чудесна идея за пръстенчето в чашата! Много сладка картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, наистина е много пъстра и шаренка..
    Идеята за халка в чашата е много оригинална!

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересна идея и нистина чудно шарена се е получила! Благодаря,че се Забавляваш с нас !

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com