петък, 1 февруари 2013 г.

Честит рожден ден, тате!

Той беше преди 3 дни, но понеже днес ще си пътуваме до Плевен, и не исках да я види предварително в блога ми, я пускам днес. Правих тази картичка пак с новите ми дистрес мастила. Този път се получи комбинация като за Кард Мания и я показвам там. По принцип мъжките картички са ми трудни, но тази стана от само себе си. Лееше ми се направо! Снощи поставих личен рекорд - за по-малко от 3 часа направих 2 картички и 5 тага!!! Това си е постижение за мен:). Много се забавлявах с мацането и преливането на цветове. Таговете ще покажа друг път:)
Тате, желаем ти много здраве, веселите мигове да са в пъти повече от тъжните, много свободно време и любими занимания да запълват останалото време! Нека през тази година всички имаме поне по един час лично време на ден, в което да си почиваме, да четем книжки, да правим любими неща! Аз го имам всеки ден. Това си е моето време и никой, освен мен, не може да ми го вземе. Защото човек управлява сам живота си. Всяка сутрин си казвам - днес е един вълшебен ден и в него ще сътворя всичко желано! Защото да искаш, значи да можеш!!! Повярвайте и вие, и ще видите, че всеки ден се отваря възможност за един допълнителен час. Защото който търси - намира. Стига да има желание и воля.
Използвам случая да ви покажа и вчерашното ми творение - диадемка за момиченце/дама:). Моето момиче засега не търпи нищо на главата си, надявам се да започне, защото отдавна си мечтая за дъщеря, на която да правя прически:)
Показвам мъжката картичка още тук:
http://crazychallenge.blogspot.com/2013/01/cch-137-party-time.html

11 коментара:

  1. Тони,чудесна мъжка картичка.Картичките винаги се получават като от само себе си,когато са за някой много скъп и близък на сърцето ни човек,както в твоят случай!Да е жив и здрав татко ти и да има хиляди поводи за усмивки!Диадемката е много нежна.

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласна съм с предния коментар напълно!
    Тони, много ми допадна начина, по който са "закрепени " копченцата! Поздравявам те!
    /Много ти благодаря за писмото - препрочитам си го от време на време - толкова си млада, а разсъждаваш така трезво! Права си./
    Желая ти успех!
    ---
    Извинявай, че пропуснах рождения ти ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво Тони, много силна картичка. Особено ми харесва вкарването на жълтия цвят в мъжка картичка - супер е станало.

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, да е жив и здрав татко ти и още дълги години да се радвате на любов и разбирателство. Картичката е чудесна, съвсем мъжка, но свежа. А колкото до размишленията - късметлии са всички, които умеят да организират живота си така че да не пренебрегват нито собствените си, нито тези на семейството си нужди! Аз не винаги успявам :) но продължавам да опитвам да намеря баланса.

    ОтговорИзтриване
  5. Еха,много оригинална мъжка картичка!Суперска!
    Много силна публикация!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  6. Тони,да ти е жив и здрав таткото!
    Много добре ти се е получила мъжката картичка! Диадемата също - дано малката започне да се кипри по-скоро, че да ти достави удоволствие!
    Другото, за което държа да те поздравя е оптимистичният ти поглед към нещата от живота! Поддържай го, че все по-рядко се среща!!! Прегръдки и благодарности за това, че винаги си толкова мила!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Много здраве и късмет на рожденика! Чудесна картичка си му спретнала!
    А диадемата за малката е прекрасна! Не се тревожи, сега може нищо да не трае на главата си, но скоро ще почне да се радва страшно много, че има такава талантлива мама, която да й прави такива красиви неща!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  8. This is gorgeous. I love the design and the colours are wonderful.
    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
    Sue

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви за милите думи! Значат много за мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна мъжка картичка, Тони! <3 Толкова топла и весела цветова комбинация! :) Копченцата, оплетени с тази лентичка, така раздвижват дизайна и композицията на картичката! Много ми харесва контраста на лентичката върху кафявия фон... Браво! :)))
    А за свободния час на ден - напълно съм съгласна с теб! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Със сигурност "виновника" за създаването на тази картичка, е бил твоето силно вдъхновение и картичката се е получила с лекота. Да ви е жив и здрав!
    Прекрасна интерпретация на цветовата комбинация! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges. Късмет и се надявам отново да те видим при нас.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com