събота, 16 март 2013 г.

Честит рожден ден, сестричке!

Днес е рождения ден на моята мила, прекрасна и любяща сестра! По стечение на обстоятелствата живеем в доста далечни градове(а родителите ни в трета посока!!!) и се виждаме рядко, но мислено сме винаги заедно. Големите ни деца имат 12 дни разлика :), малките точно 9 месеца! Това за мен е най-близкият ми човек(след съпруга ми :) ) и много, много я обичам! Како, пожелавам ти да си все така прекрасна сестра, съпруга, майка, дъщеря и балдъза:). Нека край теб винаги цъфти градина на разбирателство, любов и сбъднати мечти! Благодаря ти за всичко, и в аванс, прощавай всичко, което съм съгрешила пред теб:).
Показвам една картичка за рожден ден, която правих наскоро, но не е за нея, за да не разваля изненадата, като се видим.

 
Снимките са малко лоши, но забравх да я снимам на дневна светлина. Утре ще ги подменя.
 А това са останалите покани за малката сладурка, за която правих тези.
 Показвам я при Картичкофуриите - CAS, но ако Мария реши, че не отговаря на условието, може да я изтрие. Използвала съм малко неща и доста бързо я направих, но все пак...

И накрая искам да отправя един музикален поздрав към сестра ми. Една много любима моя есен напоследък(текстът не отговаря на повода, но нищо:) ).
Поздрави от нас!!!

4 коментара:

  1. Честит Рожден Ден,на сестричката ти:))) Да е жива и здрава и мноого щастлива:))) Поканите са супер ...и аз ти готвя едни -за тия дни;)))

    ОтговорИзтриване
  2. Честит ви празник! Много е мила картичката!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва! Благодаря, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  4. Как съм пропуснала този пост толкова време? Много благодаря за хубавите думи, много се разчувствах. По стечение на обстоятелствата точно на рождения ми ден намерих една стара картичка от теб за мен (от преди сто години, когато съм била на 21 :))и си припомних и твоите поетични заложби. Събуждай ги отново! Ей, много таланти има събрани в теб! Прегръдки!
    P.S. Поздрави на любимия ми девер ;)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com