петък, 15 март 2013 г.

Sister Act DT call

Получих покана да участвам в набирането на дизайнерски екип за едно ново предизвикателство - Sister Act. Реших, че може и да е знак и ще се включа, пък каквото сабя покаже:). Надявам се да имам време за поне една картичка на седмица. Напоследък съм ги позанемарила, може пък това да ме стимулира да творя повече:).
Изборът на само 3 любими картички беше доста труден, но след дълго умуване реших да са тези:
I've received invitation to participate in DT call for a new blog - Sister Act Challenges and thaught that it might be a sign to do it. I hope I will be able to make at least one card per week. It was really hard to choose only three favourite cards, but finally this is my selection:

Първият ми опит за She art
My first She art

Една различна картичка - вътрешна 3-D
One different cards - an inside 3-D

Една от най-любимите ми картички с печат
One of my favourite cards with stamp
Благодаря за дадената възможност. Беше ми приятно да се включа!
Thank you for the opportunity to become a DT member. It was a pleasure for me to participate!

3 коментара:

  1. Great card choices! Thanks for applying and good luck!

    ОтговорИзтриване
  2. Wonderful card selection! Thank you for submitting!

    ОтговорИзтриване
  3. Стискам ти палци!Картичките които си избрала са действително много хубави,дано ти донесът успех!

    ОтговорИзтриване