петък, 25 ноември 2016 г.

Коледа 2016

Откривам сезонът на Коледните картички при мен. Декември чука на вратата, а аз досега нямах ама никакво вдъхновение за празнични картички. Добре, че са Картичкофуриите за да се размърдам и да извадя Коледните кутии. Използвах си и новия шаблон, който си купих от Бо наскоро, много ми харесват тези еленчета и дръвче! Тази година ще бъдат често използвани. Най-после извадих от шкафа и хартиите, които си купих миналата година. Стана доста бърза картичка, като за 2 часа посред нощ. Загубила съм тренинг, очите ми смъдят. Но днес сме на сватбата на брата на мъжа ми и в мой стил правих картичката и албумът им в последния момент :) другата седмица ще ги покажа. А при Картичкофуриите темата е Коледна картичка с печат - надпис, фон или картинка за оцветяване. Покажете ни вашата Коледа!

3 коментара:

  1. Ето това се казва магия -
    направи картичка и снегът заваля!
    А така! Чудесно начало на сезона!
    Много е хубава картичката ти! Поздравления!
    С нетърпение очакваме албума.
    Продължавай да ни радваш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, нали? И аз си го помислих :) Жалко че вече се стопи. Но беше добро начало на зимата. Албумът скоро ;)

      Изтриване
  2. Да се похваля, че точно тази вълшебна картичка е при мен...
    И пак има сняг, отново е истинска зима!
    Много, много благодаря!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com